22 Reacties
5 jaar geleden
Daktozin! En zodra billetjes weer ok茅 zijn Dermocreme... Dat werkt hier het beste... Mocht je wat wondjes hebben: Aanstippen/ontsmetten met Eosine (Rode ontsmetting) tot de wondjes droog zijn. Daarna kan je terug starten met Daktozin of Inotyolcreme. En heel frequent verversen... Geen natte luiers... Succes!
5 jaar geleden
Als je billetjes met billendoekjes afpoetst daarna drogen met hydrofiele doek. En daarna pas cr猫me of talkpoeder erop doen!! Droog houden zoveel mogelijk
5 jaar geleden
Mijn baby heeft ook spruw en rode billen gehad. Op z'n billen bleek het ook een schimmeltje te zijn. Dit komt vaak voor icm spruw. Wij hebben miconzol zalf gesmeerd. Dat werkt erg goed. Te koop bij apotheek maar ook gewoon bij de Etos.
5 jaar geleden
Mijn dochters huidje is heel gevoelig voor luieruitslag. Zodra het rood wordt smeer ik sudocrem en laat ik haar smiddags een tukkie doen in de blote kont. Paar hydrofiele doeken eronder voor eventuele plasjes. Zodra ze wakker wordt is het vaak al een heel stuk beter en helpt sudocrem de rest van de dag.
Mijn pediatrician zegt overigens geen talkpoeder gebruiken
5 jaar geleden
Geen lotiondoekjes gebruiken. Maar pampers pure waterdoekjes. Al die parfum en lotion is niet bevordelijk.
5 jaar geleden
Reactie op DeniseD
Wij gebruiken waterwipes. Misschien wat duurder, maar wel het meest puur! V ...
Ik gebruik ook waterwipes, en na het schoonmaken goed drogen.