22 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb bepanthen babyzalf gebruikt, het was echt zo weg!

5 jaar geleden

Met je pink 3x daags kokosvet op haar tong smeren na de voeding. En Bepanthen op haar kont. Zo was het bij mij erg snel weg! Tip van de osteopaat. Succes!

5 jaar geleden

Bij ons werkte simpel talkpoeder het beste

5 jaar geleden

Daktozin! En zodra billetjes weer ok茅 zijn Dermocreme... Dat werkt hier het beste... Mocht je wat wondjes hebben: Aanstippen/ontsmetten met Eosine (Rode ontsmetting) tot de wondjes droog zijn. Daarna kan je terug starten met Daktozin of Inotyolcreme. En heel frequent verversen... Geen natte luiers... Succes!

5 jaar geleden

Wij hebben purelan gebruikt en dat werkte als een trein! Ook even kijken naar zinkzalf zonder teveel troep, bijv dr Swaab, dr Leenarts, neutral, daro...

5 jaar geleden

Sudo cr猫me werkt ook heel goed!

5 jaar geleden

Ma茂zena poeder en welleda billencreme

5 jaar geleden

Als je billetjes met billendoekjes afpoetst daarna drogen met hydrofiele doek. En daarna pas cr猫me of talkpoeder erop doen!! Droog houden zoveel mogelijk

5 jaar geleden

Mijn baby heeft ook spruw en rode billen gehad. Op z'n billen bleek het ook een schimmeltje te zijn. Dit komt vaak voor icm spruw. Wij hebben miconzol zalf gesmeerd. Dat werkt erg goed. Te koop bij apotheek maar ook gewoon bij de Etos.

5 jaar geleden

Maizena en vsm rodebillen zalf werkt goed

5 jaar geleden

Mijn dochters huidje is heel gevoelig voor luieruitslag. Zodra het rood wordt smeer ik sudocrem en laat ik haar smiddags een tukkie doen in de blote kont. Paar hydrofiele doeken eronder voor eventuele plasjes. Zodra ze wakker wordt is het vaak al een heel stuk beter en helpt sudocrem de rest van de dag. Mijn pediatrician zegt overigens geen talkpoeder gebruiken

5 jaar geleden

Bepanthen

5 jaar geleden

Sudocr猫me en inotiol werken ook supergoed.

5 jaar geleden

Geen lotiondoekjes gebruiken. Maar pampers pure waterdoekjes. Al die parfum en lotion is niet bevordelijk.

5 jaar geleden

Ik heb on geparfumeerde doekjes van de etos gebruikt, en elke keer sudo cr猫me. 2 keer per dag alles met water gewassen en droog gedept

5 jaar geleden

Is t geen schimmeltje? Gaat vaak samen met spruw, ook schimmel.. Huisarts gaf me 2 middeltjes om Spruw te behandelen en de billen. Billen zijn nu gaaf, spruw bleef bestaan, dus geswitcht met medicatie. Nu is alles weg 馃憤馃憤

VRIEND

5 jaar geleden

Wij gebruiken waterwipes. Misschien wat duurder, maar wel het meest puur! Verder Naif en Ohlief voor de billen. Geen Zwitsal en dergelijke waar parfum, of iets onnatuurlijks inzit en Pampers Pure luiers. Hopelijk gaat het snel weg!

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Wij gebruiken waterwipes. Misschien wat duurder, maar wel het meest puur! V ...
Ik gebruik ook waterwipes, en na het schoonmaken goed drogen.

5 jaar geleden

Gewoon natte washandjes gebruiken! Je kunt ook ongeparfumeerde kopen bij Kruidvat.. die gebruiken wij.. En sudo creme! Lekker dik erop!

5 jaar geleden

Kokosolie op haar tong smeren! Over haar billetjes weet ik niet, wat ik wel weet dat je geen Zwitsal moet gebruiken daar zit parfum in! Dit gaf mijn verloskundige aan 馃ズ