7 Reacties

6 jaar geleden

Hoii. Hier al vanaf het begin al last van de maag, ik heb van mezelf al een zwakke maag. Ik kan bijv niet n glas drinken in een keer leeg drinken, dan komt alles weer eruit. Drink kleine beetjes. Als ik er erg last van heb drink ik iets met prik. Eten kan ik wel, maar niet teveel en dan vooral in combinatie met drinken. Ik gebruik gaviston tabletten, vooral voor de nacht, dat helpt bij mij wel.

6 jaar geleden

Jaa waarachijnlijk is de kleine lekker aan t groeien waardoor alles nog krapper word erbinnen. Ik had ook erg veel last van maagzuur en eten/drinken wat gelijk weer omhoog kwam. Mijn vk vertelde mij dat de kleine nog steeds groeit en alles steeds krapper word.

6 jaar geleden

Reactie op sharon30

Hoii. Hier al vanaf het begin al last van de maag, ik heb van mezelf al een ...
Ik moet sowieso maagbeschermers nemen, Pantomed 20. Vrij zwaar spul. Dus ik probeer die zo weinig mogelijk in te nemen. Is echt niet leuk meer nu pff. Dat ie maar snel komt 🤣🙈

6 jaar geleden

Oja hier ook heel bekend! Ik slikte al maagzuurremmers voor de zwangerschap.. Maar die mogen helaas niet icm de zwangerschap dus doe het ook al maanden zonder maar ik moet allerlei eten en drinken vermijden om de dag een beetje draagbaar door te komen (wat maagzuur/maagpijn betreft dan)... Zal er wel bij horen!

6 jaar geleden

Oja hier ook heel bekend! Ik slikte al maagzuurremmers voor de zwangerschap ...
Ben blij dat ik niet de enige ben!

6 jaar geleden

Ik ben altijd vanaf begin van een zwagerschap de sjaak. Ik slik ook nu weer omeprazol inmiddels 40 mg per dag. Dat mag gewoon tijdens de zwangerschap. Op het moment dat ik bevallen ben is het ook meteen weer over. Er zijn dus medicijnen ook bijvoorbeeld drankjes als antagel maar dat werkt niet bij mij.

6 jaar geleden

Laat voor de zekerheid je urine even testen en zorg dat je darmen goed doorstromen. Als er ontlasting vast zit en een buik van 35 weken is het een grote kans dat je te vol zit.