9 Reacties

2 jaar geleden

Geen tips, maar volg wel graag!

2 jaar geleden

Globales Bouganvilla in Sa Coma. Echt super voor kindjes. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug.

VRIEND

2 jaar geleden

Wij zijn vorig jaar op Mallorca geweest, dochter was toen 1. We hebben een huisje gehuurd met zwembad, was niet duur (vergeleken met een hotel) en ik vond dat ideaal! Er stond een hekje om het zwembad, vond ik ook fijn (veilig ;) ) Lekker alle ruimte voor onszelf, tijdens slaapjes dochter relaxen aan het zwembad met de babyfoon erbij. ‘S Avonds ook gewoon lekker eten en relaxen in de tuin terwijl dochter in bed lag. Auto gehuurd voor uitstapjes naar stadjes en het strand. We zaten bij Port de Pollença, dat vond ik een gezellig klein stadje! Ik zou zo terug gaan 😄

2 jaar geleden

Reactie op Monk1206

Wij zijn vorig jaar op Mallorca geweest, dochter was toen 1. We hebben een ...
Via wat heb je dit geboekt? Wij zijn ook op zoek naar zoiets. Maar ik kan het nog niet echt vinden online…

2 jaar geleden

We zijn ook met ons zoontje van 1 geweest afgelopen juni we zaten aan de oostkust daar is veel rustiger. Ik heb tickets en appartement losgeboekt via booking en skyscanner, auto gehuurd en het was zo relaxed. Mijn neefje was toen 2 en die vermaakte zich uitstekend.

2 jaar geleden

Cala d'or en cala millor zijn wel iets drukker maar erg kind vriendelijk

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Josefiennnn

Via wat heb je dit geboekt? Wij zijn ook op zoek naar zoiets. Maar ik kan h ...
Via booking.com ! We hebben ook op airbnb gekeken en kwamen ook nog een Duitse site tegen met best veel opties: www.fincallorca.de Maar uiteindelijk voor een huis gekozen dat via Booking te boeken was.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Monk1206

Via booking.com ! We hebben ook op airbnb gekeken en kwamen ook nog een Dui ...
Oh ja en vliegtickets dus los geboekt. Auto via okrentacar.es 😅 geboekt. Autostoeltje erbij 👌🏼Ging allemaal goed!

2 jaar geleden

Reactie op Monk1206

Oh ja en vliegtickets dus los geboekt. Auto via okrentacar.es 😅 geboekt. A ...
Thanks! 😃