16 Reacties
6 jaar geleden
Misschien kan hij bij de huisarts iets van een verklaring vragen dat zijn klachten hooikoorts gerelateerd zijn? Dat hij die kan laten zien als ze erom vragen?
6 jaar geleden
Bespreken met je verloskundige/gynaecoloog mijn partner heeft COPD. Ook zo'n leuke 'Heeft u de afgelopen 2 weken hoest en benauwdheidsklachten gehad'.
Als hij daadwerkelijk wel verkouden is hem een corona test laten doen. Dat is het advies dat ik hier ook heb gekregen.
6 jaar geleden
Ik ben nu 38,5 week en mij is verteld dat mijn man erbij mag zijn mits hij bij de dokter zwaardere medicijnen kreeg ipv die pilletjes van de drogist want die werkte niet goed genoeg. Hij zit nu dus aan de andere medicijnen. Anders hadden we kans dat hij onder het bevallen weg gestuurd wordt ivm risico op corona.
6 jaar geleden
Reactie op Apee
Is het gemeen als ik nu denk dat ik niet wil bevallen tussen marsmannetjes ...
Kan ik me voorstellen. Ik ben zelf nog niet zo ver maar mijn man heeft ook hooikoorts al jaren. Ik denk dat als hij zich gewoon aan de hygiëne regels houdt in het ziekenhuis moet het vast goed komen. En anders alleen een mondkapje. Zal dan wel leuke foto's van hem maken 😂😂😂
We moeten er ook maar wat van maken in deze tijd.
6 jaar geleden
Misschien kan hij bij de huisarts iets van een verklaring vragen dat zijn k ...
Dit heb ik dus gedaan maar mijn verloskundige zegt dat ik mij moet voorbereiden op een ander bij mijn bevalling laten.. want met ook maar 1 klacht wordt de partner hier geweigerd.. ben er al 2 weken best down van doe je zo je best krijg je dat te horen.. mijn man heeft chronische verkoudheid slijmvliezen prikkelen van vanalles en produceren overmatig.. nog geen enkel succes medicijn helaas
6 jaar geleden
Vanaf morgen mag je je laten testen door de GGD, als je wordt ingeleid/keizersnee en mocht die worden ingepland kan je man misschien 2 dagen van tevoren een test doen en zo bewijzen dat hij het niet heeft?
6 jaar geleden
Lief en ik hebben beiden lichte hooikoorts en besloten dat we niet wachten op klachten als andere jaren, maar preventief zwanger veilige medicatie gebruiken om verwarring te voorkomen. En bij verloskundige dit ook aangegeven. Maar partner mag er hier altijd bij blijven, des noods ingepakt.
6 jaar geleden
Bij ons in het ziekenhuis word er gevraagd of je klachten hebt of hooikoorts. Bij hooikoorts verplicht een mondkapje op maar mag je wel naar binnen..