7 Reacties

2 jaar geleden

Ach meis wat akelig.. Heb je al eens geprobeerd om samen therapie aan te gaan? Zodat jullie er samen aan kunnen werken? Staat hij daarvoor open?

2 jaar geleden

Reactie op Jansss

Ach meis wat akelig.. Heb je al eens geprobeerd om samen therapie aan te g ...
Staat hij absoluut niet open voor. Ik heb het meerdere keren voorgesteld.

2 jaar geleden

Wat een heftige en verdrietige situatie. Het laatste wat ik wil is kortaf reageren als ik maar een klein stukje van je situatie begrijp.. Misschien goed als je zelf in therapie gaat? Zodat je misschien aan je eigen angsten kunt werken, en wellicht zal hij door eventuele nieuwe inzichten van jouw kant zich bedenken en bereid zijn ook in therapie te gaan en/of samen verder te gaan .. vaak zijn dit soort gesprekken ook rode vlaggen om het in ieder geval heel anders te gaan doen (samen).. er is geen korte termijn oplossing. Dit zal betekenen dat jullie samen tot nieuwe inzichten moeten komen en vooruit moeten.. heeeel veel sterkte en liefde

2 jaar geleden

Hey wat een shit situatie zeg! Ik denk dat je laatste stukje precies is wat je ook tegen je man moet zeggen en dat je er vol voor wilt gaan. Praten praten praten en hopen dat jullie weer op 1 lijn komen en de relatie opbloeit is denk ik alles wat je binnen je macht kan doen. Bij ons is het ook niet altijd zonneschijn en met een kleine en allebei een drukke baan ligt het constant op de loer bij ons dat de tijd en oprechte aandacht voor elkaar er niet is...Bij ons werkt het dan wel meestal om echt toch tijd voor elkaar te maken en te praten wat je bezig houdt... Sterkte en ik hoop voor je dat jullie elkaar weer vinden

2 jaar geleden

Reactie op Gizmo-24

Staat hij absoluut niet open voor. Ik heb het meerdere keren voorgesteld.
Jammer! Maar het lijkt me wel goed als je zelf sowieso hulp gaat zoeken voor je angsten! Hiermee kan je ook aan je man aangeven dat je echt aan je gedrag wil werken. En verder is het heel belangrijk om duidelijk tegen hem te zeggen dat je hem echt niet kwijt wil.. praten praten en nog eens praten..

2 jaar geleden

Hè bah wat een nare situatie.. zeg je nu ook tegen hem hoeveel verdriet je hiervan hebt? Goed blijven praten is de key.. en misschien eens beide opschrijven, wat jullie zo leuk aan elkaar vonden in het begin.. en ook opschrijven wat je liever anders ziet. Zo is het voor jezelf duidelijk, maar ook voor hem. En, even weg met z'n 2en ? Nachtje hotel oid.. even weer man en vrouw zijn inplaats van papa en mama kan ook helpen ..

2 jaar geleden

En voer zulke moeilijke gesprekken niet na een lange dag, wanneer je allebei moe bent. Dat bevordert de communicatie vaak niet.