10 Reacties

5 jaar geleden

Koude bijtring geeft vaak al verlichting, helpt goed bij onze kleine meid

5 jaar geleden

Reactie op SDBZ

Koude bijtring geeft vaak al verlichting, helpt goed bij onze kleine meid
Ah fijn. Hier helaas niet zo... 😔

5 jaar geleden

Stuk komkommer of staaf cellerie uit de koelkast kan helpen

VRIEND

5 jaar geleden

Ik ben ook van het natuurlijke en niet direct medicatie! Ik heb een barnsteen enkelbandje, iriswortel (moet hem alleen of uitkoken en gebruiken), via de kleine lama tandjesolie en VSM chamodent. Die laatste snel gehaald toen alles nog binnen moest komen. De werking is wel bewezen van chamodent. Je hebt ook dentinox oid maar daar zit echt pijnstillende medicatie in wat je ook niet teveel mag hebben, daar voel ik mij zelf minder prettig bij! Verder een bijtring en koelende bijtring. En veel knuffelen en laten zien dat je weet dat je kindje last heeft, met dat vuurrode wangetje😢. Tot nu toe heb ik haar in slaap kunnen voeden dus ga dan geen paracetamol oid geven. Het duurt ook best land dat ze er last van hebben en kan niet elke meer medicatie geven! Tot nu toe 1x paracetamol gegeven, na de vaccinatie bij 5 maanden. Succes✋🏼✋🏼✋🏼

5 jaar geleden

Dentinox werkt bij ons goed

5 jaar geleden

Washandje met koud water (goed uitwringen) geven op op te kauwen werkt hier altijd erg goed 👍

5 jaar geleden

Ik smeer soms zijn ‘tandje’in met verzachtende gel, verder een bijtring meer doe ik niet🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op mamavan3meiden

Washandje met koud water (goed uitwringen) geven op op te kauwen werkt hier ...
Ah goeie, ga ik proberen, hij is namelikk gek op doekjes sabbelen en bijten 😄

5 jaar geleden

Bedankt allemaal voor het meedenken!

5 jaar geleden

Barnsteen armbandje, wel veilig gebruiken uiteraard :). Hoor wel eens mensen die het om het enkeltje doen met een sokje er over.