8 Reacties
2 jaar geleden
Hii!
Ik maak er met mijn dochtertje echt een momentje van.
Toen ik echt iets met haar haar moest gaan doen zette ik haar in haar eetstoel met iets lekkers en tv of muziek aan.
Het is nu al zo lang zo dat het echt ons ritme is geworden en is echt ons momentje.
Mijn dochter heeft ook slag en hoe langer het wordt hoe mooier ik het vind worden.
Daarnaast is mijn beste tip.. haar nat maken dan doorkammen en dan staartjes of net wat dan ook maken. Zo zit het goed strak en blijft het de hele dag zitten
2 jaar geleden
Reactie op Jnine
Hii!
Ik maak er met mijn dochtertje echt een momentje van.
Toen ik echt i ...
Dankje voor de uitgebreide tip🥰
2 jaar geleden
Bij mijn dochter gaat haartjes doen beter sinds ze zelf door heeft dat het anders in dr gezicht hangt, haha! Meestal gaat het het makkelijkst als ze afgeleid is, wanneer ze met de kraan mag klooien of een filmpje kijkt op de iPad. Spulletjes goed klaarleggen is ook handig.
En de tip die ik kreeg van de kapster, niet te strak vast doen. Dan trek je eerder haren stuk of eruit. Er moet dus wel wat ruimte in het elastiekje zitten.
2 jaar geleden
Nou gelukt hoor. Samen in de winkel speltjes en elastiekjes uitgezocht en nu wil ze wel. Haha
2 jaar geleden
Laatste update hoor haha. Maar ik geniet hier zo van als mama🥰😅
Ze wil nu het liefst alle speldjes tegelijk. Nou dan maken we er toch wat leuks van!
Een ommezwaai haha. Van niks naar alles willen
2 jaar geleden
Reactie op Mama1707
Het haar in zessen verdelen en dam de staartjes bij de volgende erin doen. ...
Super cute! Ik doe die vaak andersom, van boven naar beneden.
Of in vieren delen, voor staartjes, vlechtje van maken en dan onder staartjes. Dan leid het vlechtje naar het staartje. 😁🥰