11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op sjannie22
Hoi! Ja ik heb het in juli meegemaakt…
Wat ontzettend vervelend voor je😥🌹
Mag ik vragen hoe dat ging? En hoeveel week was je zwanger?
2 jaar geleden
Reactie op Eenanderenaam
Wat ontzettend vervelend voor je😥🌹
Mag ik vragen hoe dat ging? En hoevee ...
Ja tuurlijk! Ik merkte dat ik door bleef testen, en de testen werden niet donkerder… had er een naar gevoel bij, en toen begon het te bloeden. Wel een stuk heftiger en langer als normaal gesproken. Ik was bijna 5 weken…
2 jaar geleden
Reactie op sjannie22
Ja tuurlijk! Ik merkte dat ik door bleef testen, en de testen werden niet d ...
Wat naar..
Bloedde je erger dan wanneer je ongesteld was, en met stolsels?
Ik heb ook helder rood bloed verloren en verlies nu nog af en toe wat.. maakt erg onzeker
2 jaar geleden
Reactie op Eenanderenaam
Wat naar..
Bloedde je erger dan wanneer je ongesteld was, en met stolsels? ...
Ja ook veel stolsels idd! Ik bloedde ook erger als normaal ja… Snap heel goed dat je er onzeker van wordt, was ik ook. Voelde me echt heel erg rot. Ondanks dat het zo vroeg en pril was, voelt het toch alsof je een kindje bent verloren 😔…
2 jaar geleden
Reactie op sjannie22
Ja ook veel stolsels idd! Ik bloedde ook erger als normaal ja… Snap heel go ...
Tuurlijk voelt dat zo, ik snap het helemaal❤️
Ik weet niet zo goed waar ik aan toe ben nu aangezien ik geen stolsels verlies...
En ook niet erg buikpijn heb, een beetje zeurderig gevoel zoals je kan hebben bij een ongesteldheid meer niet.
Hoelang bloede jij? Bloede jij ook nog nadat je stolsels kreeg? En stopte het bloeden ineens of werd het steeds wat minder.
Als ik teveel vraag en je er geen antwoord op wil geven begrijp ik dat hoor!
2 jaar geleden
Hey lieve meid, las net jou topic. Ik ben zelf mama van een peuter (juni 2020) en zag jij ook. Het gekke is dat ik ook nod op 8 september heb. Ik hoop ontzettend hard dat dit geen miskraam zal zijn. Wat ik wel weet is dat ik met mijn vorige zwangerschap ook bloeding had. Ik heb zo hard geweend omdat ik dacht dat het een miskraam was. Dit was ook bij het afvegen. Bleek zo niet te zijn dus we duimen voor je ❤️🤍
2 jaar geleden
Reactie op Eenanderenaam
Tuurlijk voelt dat zo, ik snap het helemaal❤️
Ik weet niet zo goed waar ik ...
Geen probleem hoor! Ik had eerst ook geen buikpijn. Ik heb ongeveer 2 weken gebloed. Een goede 4 dagen veel stolsels, daarna alleen bloed. Uiteindelijk na een week werd het minder maar het bleef dus een dag of 14 doorgaan…
2 jaar geleden
Ik heb het ook gehad. Heel licht positief toen ik vijf dagen overtijd was. Het voelde al niet goed. Volgende dag wilde ik weer testen, maar dat was al niet meer nodig, toen stroomde het bloed er letterlijk uit. Die dag ook veel last van kramen gehad en kon me om de twee uur verschonen. Ik denk dus dat er wel iets heeft gezeten, maar dat het niet goed zat. Moet zeggen dat ik het niet echt als een miskraam heb ervaren en dus ook mentaal geen last van gehad. Drie maanden later wel een knaltest en inmiddels is ons tweede zoontje alweer bijna elf weken
één jaar geleden
Sorry voor het niet meer reageren.
Het is helaas een vroege miskraam geworden.
Ik merkte dat ik er niet meer over wilde praten..
Maar nu weer goede moed en dacht wel zo netjes om misschien een berichtje te sturen.
Groetjes !