10 Reacties
4 jaar geleden
Pre-verbale logopedie vond ik erg fijn. Dit hadden wij al ivm prematuur, maar ze heeft ons goed geholpen toen wij drinkproblemen kregen
4 jaar geleden
Heeel herkenbaar! Ons meisje is nu 11 weken en klakte ook heel veel. wij hebben alle soorten maten spenen en flessen geprobeerd. Zelfs een special need feeder. Nu gaat het beter sinds we bij een prelogopedist lopen. Ze klakt nu haast niet meer alleen als ze moe wordt op het eind. Dat kan ik je echt aanraden. Die kijkt met je mee en geeft je hele goede tips. Je kan gewoon een verwijzing via het cb of je huisarts krijgen
4 jaar geleden
Wij gebruiken de brede fles van dr. Brown en gebruiken de speen van lansinoh. Die hebben wij van de pre-logopedist gekregen omdat onze dochter veel te gulzig dronk en daarbij veel lucht binnen hapte. Deze speen is echt heel fijn. Hij sluit heel mooi aan op haar mondje en er zit een Air Ventilation System in dat de luchtinname vermindert.
https://www.newpharma.nl/lansinoh/502908/lansinoh-natural-wave-speen-slow-2.html?ef_id=CjwKCAjw-5v7BRAmEiwAJ3DpuB9tDD-96nQci0XKQIS5Nty6rwpwWXkdOpibb83lf5CNAn2VP5x6KBoCnKEQAvD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!470!3!395337317951!!!g!836869830858!&s_kwcid=AL!8749!3!395337317951!!!g!836869830858!&cid=paidsearch&gclid=CjwKCAjw-5v7BRAmEiwAJ3DpuB9tDD-96nQci0XKQIS5Nty6rwpwWXkdOpibb83lf5CNAn2VP5x6KBoCnKEQAvD_BwE
4 jaar geleden
Ik gebruik de brown flessen icm de premature speen. Mijn zoontje spuugt veel en drinkt enorm krachtig, met speen 1 is het direct mis. Maar de tips obey de logopedist mee laten kijken vind ik heel goed! Zou ik zelf niet zo snel aan denken!
VRIEND
4 jaar geleden
Wij gebruiken vanaf de kraamweek de Dr Brown fles met prematuur speen. Niemand vertelde mij dat ze daarna de fles kom weigeren, dus ik schrok een paar weken geleden wel! (Ze is nu 3 maanden).
De afgelopen dagen gat iemand op dit forum de tip om met je vinger het wangetje bankje kind een beetje inzet drukken. Wat denk je; al 2 keer achter elkaar gelijk de fles gepakt en 40ml en 50ml lekker opgedronken.
Ik weet niet meer wie deze tip gaf; maar uit de grond van mijn hart; bedankt😁🎉!
4 maanden geleden
Reactie op Marieke Aarts
Wij gebruiken de brede fles van dr. Brown en gebruiken de speen van lansino ...
Hoi, kan je de speen van Lansinoh gewoon in de dr Brown fles vastmaken? Ik heb de smalle flessen van Dr brown en ik vraag mij af of ik de speen er gewoon op kan zetten