17 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook heel veel muggen. We wonen in het buitengebied met veel (stilstaand) water in de buurt. Onze dame heeft een klamboe van de HEMA om haar bedje. Die is zeker groot genoeg!
https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/vakantie-onderweg/kamperen/muggennet-1-2-personen-41300014.html?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw4_H6BRALEiwAvgfzqwuzh4or8NkyVCnI7Ieo7tp4ML-JprLVjWUbcbhOWDMHa6OLcLFdzhoC3E4QAvD_BwE
5 jaar geleden
Wij hebben zo nu en dan ook muggetjes op zijn kamer, heel sneu voor het ventje. Ik doe lavendel etherisch olie op een geur steentje en geen mug meer te bekennen. Van de week zat er s nachts weer eentje, helaas was ons mannetje al geprikt. Nieuwe olie op het steentje en sinds dien niks meer gezien.
Zo sneu voor die kleintjes! Al lijkt de mijne er gelukkig geen last van te hebben
5 jaar geleden
Horramen. Ik probeer ervoor te zorgen dat de muggen uberhoubt niet binnenkomen. Heb ik zelf ook profijt van 😅
5 jaar geleden
Ik heb een muggenlamp gekocht en werkt perfect. Zitten elke dag muggen in.

VRIEND
5 jaar geleden
Wij gebruiken deze: https://www.dekleinelama.nl/product/squitos-anti-muggen-stickers/?gclid=CjwKCAjwzIH7BRAbEiwAoDxxTop1lZHBx_pP1JzJtjVz2O6DKH96Xr-gVrMG6GIvw5UDFjChSPGWkRoC3zkQAvD_BwE
Tot nu toe is ze niet geprikt door een mug, maar of het door de stickers komt weet ik niet ;-).
5 jaar geleden
Pepermunt olie werkt super goed hier. Ik gebruikte een druppel op het matras
5 jaar geleden
Reactie op YasMamavan5
Ik heb een muggenlamp gekocht en werkt perfect. Zitten elke dag muggen in. ...

Die van mij wordt lek geprikt en krijgt dan nog eens een allergische reactie. Was al tijdje op zoek naar een oplossing, misschien dat dit helpt.
5 jaar geleden
Sinds dat wij horren hebben aangeschaft voor boven hebben wij totaal geen last meer van muggen. Heerlijk! Ik raadt het aan om zeker deze optie te bekijken. Ik vond een klamboe zo gedoe😅
5 jaar geleden
Wij gebruikten op vakantie voor het eerst muggenstickers, 2 kindjes hele week niet gestoken, ideaal! Kan je bij de Prenatal halen :-)