14 Reacties
3 jaar geleden
Hier precies hetzelfde maar kwam er vandaag achter dat zijn laatste snijtand en twee kiezen tegelijk aan het doorkomen zijn. Hij heeft denk ik enorm veel pijn en weet niet hoe hij daar mee om moet gaan en hoe hij het uiten moet..
3 jaar geleden
Ja hier precies hetzelfde! En ook van mijn vriend moet hij écht helemaal niks hebben. Heel irritant…
3 jaar geleden
Same here ! Hij is super gefrustreerd en slaat op alles en ook op ons. Het lijkt alsof die ook niet weet wat ie met zichzelf aan moet. Normaal is hij heel sociaal en lief en tijdens en na z’n sprongetje knuffelde hij juist super veel. Kan niet meer goed alleen zijn en hangt aan onze benen. Gisteren had ik een puppy op m’n schoot en werd ie ook boos van dus jaloers ? Ook bij hem snijtanden komen door en zijn 2 kiesjes. Heel vreemd om te zien. Gaat vanzelf wel weer over 😅
3 jaar geleden
Reactie op Ann2304
Over zijn, bedoelde ik 😁
De sprongen zijn inderdaad niet meer in de app te zien. Nog wel een zonnetje, wat betekent dat hij nu in zijn beste periode hoort te zitten. Dit is dus nog geen nieuwe sprong... Bij ons ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de kiesjes, maar bij de anderen...?
3 jaar geleden
Bij ons is het een combinatie van veel dingen. Hij slaapt overdag momenteel niet genoeg, dus hij is vermoeid. Hij krijgt er meerdere kiezen door waar hij vast ook pijn aan heeft. En zijn woordenschat wordt ook snel uitgebreid, dus ik denk dat hij gewoon even niet weet wat hij met zichzelf aan moet. 🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op melisxo
Ja zeker hier ook! Ik dacht ook sprong maar die zouden voorbij moeten zijn� ...
Ja dat dacht ik dus ook 😣 het ging hier even een week of 2 goed en nu weer drama
3 jaar geleden
Reactie op xjennx
Hier ook enorme driftbuien.. en precies huilerig en chagerijnig wakker idd ...
Stom hè? Heel frustrerend
3 jaar geleden
Reactie op suus56
Hier hetzelfde! En ineens ook een mama’s kindje terwijl daarvoor papa alles ...
Dan zal het toch echt een fase zijn eventjes. Pfff vind het maar heftig!
3 jaar geleden
Reactie op Patricia87Gonz
Same here ! Hij is super gefrustreerd en slaat op alles en ook op ons. Het ...
Ja zooo herkenbaar wat jij schrijft!