Hoi dames
Kan iemand mij gerust stellen..
Nu bijna 2 jaar geleden bevallen van ons eerste kindje. Voorheen altijd aan de pil gezeten en voor zwangerschap mirena spiraal gehad.
Ik merkte na zwangerschap en opnieuw starten met anticonceptie dat ik niet meer de oude ben.. combinatiepil veel klachten waaronder libidoverlies maar ook vaginale droogheid. Kort even gestopt met combi pil wat maakte dat mn libido weer terug kwam. Uiteindelijk toch weer op pil gegaan maar de minipil..want ja die rot condoons.. maar nu lijken de klachten wel verergerd te zijn.
Op advies van dokter nu met alles gestopt bijna 2 weken maar ik merk nog steeds dat m'n libido ver te zoeken is en vaginale droogheid houdt aan. Ook nog niet ongesteld geworden...
Ik maak me echt beetje zorgen hierover.. wordt dit ooit weer normaal? Vaginale droogheid is naast gemeenschap ook gewoon heel vervelend omdat t veel vaginale schimmels geeft.
Voel me echt aangedaan in t vrouw zijn en weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Ben van plan morgen de dokter te bellen hierover. Had gewoon gehoopt dat na stoppen van de pil ik me beter zou voelen maar nee..