3 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde. Was sowieso al 1.5e maand dat hij soms wel een uur wakker lag voordat hij sliep. Maar dan was hij in elk geval stil. Nu al drie dagen huilen en soms wel 75 minuten wakker (huilen af en aan, ook kletsen, knuffels uit bed gooien, roepen 'mama tost' als hij de brievenbus hoort enz.) voordat hij in slaap valt. Ik krijg dus graag tips ;)

2 jaar geleden

Goh, alsof ik mijn eigen verhaal lees 🙈 Sinds een week drama. Maar, gister ging het goed, toen hebben we hem een half uurtje later naar bed gedaan (20.00 ipv 19.30). Nog even afwachten of dat vandaag ook werkt. Ik denk zelf dat het komt doordat het nog zo enorm licht is buiten nu in de avond en hij dus nog niet het gevoel heeft dat hij naar bed moet. We wilden eerst het middagdutje eraf halen, omdat hij in de avond nog niet moe lijkt. Maar hij kan gewoon echt nog niet zonder middagdutje. Dan is hij rond 16.30 bekaf.

2 jaar geleden

Hier was het ook 3 weken lang ellende, ze ging altijd gelijk slapen maar sinds ze ziek is geweest alleen maar uitproberen. Roepen om eten, poep, mama, papa. Meestal timen we tot we naar haar toe lopen zodat ze weet dat we niet gelijk komen. Gisteren gezegd dat ik moe ben en niet de hele tijd de trap op wil lopen, toen vroeg ze naar haar vader, gezegd dat die ook moe is en vervolgens ging ze gelijk slapen. Vanavond weer hetzelfde geprobeerd en het werkte weer. Ik merk dat uitleggen en consequent zijn enorm helpt. Wellicht helpt deze truc jullie ook.