10 Reacties
één jaar geleden
Reactie op miss1tessa
Vertel mij wat die van mij precies het zelfde! Ik volg mee.
Ooh heel fijn om te horen echt waar! Ik twijfel dan al snel aan mezelf, of ik zelf iets verkeerds doe.
één jaar geleden
Niet twijfelen die van mij heeft ook soms driftbuien en het is elke keer weer een strijd zou wel fase zijn en er zit ook een aardig koppie op!
één jaar geleden
Reactie op miss1tessa
Niet twijfelen die van mij heeft ook soms driftbuien en het is elke keer we ...
Nou dat kan die van mij dus ook! Pff 😂
één jaar geleden
We gaan richting geen slaapjes meer in de middag. Vandaag; bijna in slaap vallen in de auto en thuis weigeren te gaan slapen (en vervolgens dus ook niet doen). Ze ligt nu wel bijna een uur eerder op bed dan gebruikelijk.
Nachten is ze sowieso niet zo'n ster in. Maar geen gevecht om naar bed te gaan.
één jaar geleden
In de middag merken we dat hij erg moe is. Maar of hij nu niet, 1, 2 of 2 uur slaapt in de avond is het moeilijker dan voorheen. Veel roepen en nabijheid willen. Dus ja herkenbaar...is vast wel weer een fase, maar snap dat het pittig is
één jaar geleden
Reactie op Yfje
Hoe is het nu bij jullie? Hier drama, wilt niet naar bed, wilt niet slapen. ...
Hier gaat het gelukkig weer beter. We zijn wel weer terug gegaan naar haar kleinere bedje. Aangezien ze al in het grote bed sliep. Misschien dat het voor haar toch nog iets te groot was, en te spannend. Nu is het goed! Ook zijn we echt wel ff een paar avonden streng geweest hoe moeilijk dit ook was.. steeds terug leggen en zeggen dat ze moest slapen.
En wat ik nu ook niet meer zeg, is tot morgen. Misschien klinkt dat te lang voor haar. Ik zeg nu tot straks. Mama komt nog wel even kijken als je slaapt.
Hoop dat het bij jullie snel achter de rug is. Het is pittig! Maar komt goed.
één jaar geleden
Pff wij zitten nu in deze fase. Is dit slaapregressie? Hij slaapt overdag nu al een paar weken niet meer (sinds zijn zusje is geboren 6 mei is het slapen overdag gestopt) helemaal prima, want hij had het niet echt meer nodig.
Maar in de avond slapen is nu drama. Nj is het inmiddels 22:00 en hij ligt nog steeds 'mama' te schreeuwen, verdrietig, gillen, uit bed stappen. Vreselijk irritant eigenlijk. Wij gaan rond half 8 met hem naar boven zodat hij 8 uur in bed ligt maar de laatste avonden zijn dus echt drama..... Iemand tips? Of moeten we hier doorheen? Pff