Hoi allemaal, vandaag heb ik mijn 12 weken echo gehad. Helaas wou de verloskundige niet de Nub theorie toepassen omdat ze het niet met zekerheid kon zeggen. Wat denken jullie een jonge of meisje? Zie foto. Alvast bedankt.
Ik heb begrepen dat je deze theorie met 12 weken nog niet kan toepassen, omdat het 'witte streepje' bij beide geslachten nog liggend is. Pas na 14 weken veranderd dat ongeveer pas! Streepje liggend is iig meisje en streepje wat gekanteld is is een jongen!
Wat denken jullie??
Dit is de 12 weken echo. Morgen hebben we met 15 weken de echo voor de geslachtsbepaling! Spannend! 😍Ben benieuwd wat jullie denken.
Wat denken jullie??
Dit is de 12 weken echo. Morgen hebben we met 15 weken ...
Ik denk een meisje, maar wie weet is er nog wat veranderd hè! Ben benieuwd... Mijne ziet er namelijk ook zo uit (toen 11.4wk). Ik moet nog even wachten voor er zekerheid komt. Plezier morgen!
Vandaag bij de Echo geweest. We hadden bij de 12 weken een goed zichtbare NUB, waarvan de VK dacht dat het een jongen zou zijn. En inderdaad, een echte Boy in de making ❤️
Juist onze 12 weken echo gehad, wat was het weeral spannend op baby date te gaan haha.
Nu ik denk da we een meisje gaan krijgen, zijn er nog mama's of toekomstige mama's die dit zien?