295 Reacties

5 jaar geleden

Kan iemand hier wijs uit? 12.3

5 jaar geleden

Ik heb begrepen dat je deze theorie met 12 weken nog niet kan toepassen, omdat het 'witte streepje' bij beide geslachten nog liggend is. Pas na 14 weken veranderd dat ongeveer pas! Streepje liggend is iig meisje en streepje wat gekanteld is is een jongen!

5 jaar geleden

Kan iemand iets zien? :-)

5 jaar geleden

zien jullie het hier?

5 jaar geleden

Ziet iemand iets? Mvg :)

5 jaar geleden

Wat zal het worden? Wie heeft een idee?

5 jaar geleden

Reactie op TijgerLelie25

Ziet iemand iets? Mvg :)
Ik zie heeeeel duidelijk een jongen (Maar ben totaal geen expert. Lijkt op die van ons!)

5 jaar geleden

Iemand die het wil proberen?? Ik begrijp zelf namelijk niet hoe ik kan weten wat het wordt met de nub theorie haha

5 jaar geleden

Kan iemand het zien? 😂

5 jaar geleden

Wat denken jullie?? Dit is de 12 weken echo. Morgen hebben we met 15 weken de echo voor de geslachtsbepaling! Spannend! 😍Ben benieuwd wat jullie denken.

5 jaar geleden

Reactie op baby 3

Wat denken jullie?? Dit is de 12 weken echo. Morgen hebben we met 15 weken ...
Ik denk een meisje, maar wie weet is er nog wat veranderd hè! Ben benieuwd... Mijne ziet er namelijk ook zo uit (toen 11.4wk). Ik moet nog even wachten voor er zekerheid komt. Plezier morgen!

5 jaar geleden

Vandaag bij de Echo geweest. We hadden bij de 12 weken een goed zichtbare NUB, waarvan de VK dacht dat het een jongen zou zijn. En inderdaad, een echte Boy in de making ❤️

5 jaar geleden

Wat denken jullie?

5 jaar geleden

Reactie op Zea

Vandaag bij de Echo geweest. We hadden bij de 12 weken een goed zichtbare N ...
Gefeliciteerd💙

5 jaar geleden

Reactie op juni2020-24

Wat denken jullie?
Is nog onduidelijk maar ik denk een meisje

5 jaar geleden

Juist onze 12 weken echo gehad, wat was het weeral spannend op baby date te gaan haha. Nu ik denk da we een meisje gaan krijgen, zijn er nog mama's of toekomstige mama's die dit zien?

5 jaar geleden

Wat denken jullie... 13 weken foto.

5 jaar geleden

Ik probeer het nog een keer. Is er iemand die het geslacht denkt te zien ?

5 jaar geleden

Wat denken jullie?😊

5 jaar geleden

Vandaag 14 weken Wie is wie durft? Wij hebben al wel een grote vermoeden