Hoi allemaal, vandaag heb ik mijn 12 weken echo gehad. Helaas wou de verloskundige niet de Nub theorie toepassen omdat ze het niet met zekerheid kon zeggen. Wat denken jullie een jonge of meisje? Zie foto. Alvast bedankt.
Mensen willen het tegenwoordig al weten voor ze überhaupt zwanger zijn..
Maargoed ieder zn keuze al kan ik er soms best moe van worden 😥
Ik hoop dat jullie kindjes gezond zijn, of het nou jongens of meisjes zijn!
M ...
Is dat erg? Mij maakt het geslacht niet uit, maar heb ontzettend zin om te baby shoppen en ik wil daarom het geslacht weten omdat ik die neutrale dingen minder leuk vind!
M ...
Dat we het geslacht zo vroeg mogelijk willen weten is gewoon puur enthousiasme om de zwangerschap. We willen spulletjes kopen en ons een beeld kunnen vormen bij het kindje.
Dat heeft niets te maken met een voorkeur voor het een of ander. Het allerbelangrijkste is zeker dat het gezond is, dat staat toch los van dit?!
Juist dit soort vroeg enthousiasme en nieuwsgierigheid is het bewijs dat het kindje o zo gewenst is ❤
M ...
Ik denk dat elke ouder dat wil hoor, dat heeft er niks mee te maken of het een jongen of meisje is. Zelf lekker niet doen als je het niet wil weten toch?!
Ik zat heel erg te twijfelen hier iets te plaatsen maar goh ik word toch wel nieuwsgierig van al dat gokken hier. Iemand die een gokje durft te wagen? 😄 Over 4 weken hebben wij de geslachtsecho!