295 Reacties
5 jaar geleden
Hoi Elmah,
Mijn verloskundige wilde het ook niet zeggen maar heeft wel uitgelegd hoe het werkt. Je kan je vinger of een papiertje leggen tegen het ruggetje van de baby en dan kijken of het streepje evenwijdig/parallel is aan het ruggetje, dan is het een meisje. En dat lijkt op jouw foto.
Als het streepje meer omhoog staat vergeleken met het ruggetje dan is het een jongen.
Bij ons zou het ook een meisje moeten zijn via de nubtheorie.. nog 3 weekjes wachten op de pretecho!:)
5 jaar geleden
Is hier iets te zien? Want dat “uitstulpsel” is van het been en toch niet de nub?😜
5 jaar geleden
Reactie op ElmaH
Duidelijk een jongen
Zie je dat dus aan dat uitstulpsel? Want volgens verloskundige was dat het bovenbeen🧐 Ik zie er zelf namelijk helemaal niks in.....
5 jaar geleden
Reactie op Marielle1803
Gezien het streepje een meisje!
Dat dacht ik dus ook.. Wel grappig ik vond de echo van mijn dochter van 3 jaar geleden! Dus hier een voorbeeld van een meisje, hadden jullie dat ook gedacht??😄
5 jaar geleden
Dat dacht ik dus ook.. Wel grappig ik vond de echo van mijn dochter van 3 j ...
Onderkant van haar lichaam gaat omhoog, dat witte is een beentje of navelstreng. Als je goed inzoomt dan zie je duidelijk verschil. Ik denk dat je deze keer een zoon krijgt. Wanneer heb je een geslachts echo?
5 jaar geleden
Reactie op ElmaH
Onderkant van haar lichaam gaat omhoog, dat witte is een beentje of navelst ...
Oké ik ben benieuwd.. Ik weet eigenlijk niet goed waar ik naar moet kijken dus zie het ook niet! 19dec geslachtsbepaling, dan weten we meer..😄
5 jaar geleden
Reactie op ElmaH
Spannend, met hoeveel weken ga jij het geslacht laten bepalen?
Exact 14 weken dan! En jij??
5 jaar geleden
Reactie op ElmaH
Ik ook met 14 weken en dat is komende donderdag, ik laat het jullie allemaa ...
Leuk!! Spannend 😄😄
5 jaar geleden
Oeh nu raak ik ook nieuwsgierig... iemand die een gokje durft te wagen? Echo van vanmorgen, 12+4.
Liefs!
5 jaar geleden
Reactie op StellaSophia
Oeh nu raak ik ook nieuwsgierig... iemand die een gokje durft te wagen? Ech ...
Denk meisje