15 Reacties
5 jaar geleden
Hallo, ik heb dit gebruikt en gezegd werd dat je de hele fles op moest maken. Ik vond het wel rotzooi voor een baby maar ze zeiden dat dit het enige middel was wat werkte. Het verminderde wel maar ging niet weg! Toen gewoon gestopt en na 2 weken ging het vanzelf weg
5 jaar geleden
Hier na 10 dagen totaal geen verbetering, kleine werd er gelukkig niet misselijk van..
Toen even aangezien, maar ook geen verergering. Na 1,5 week kreeg ik van de kinderarts miconazol mondgel (daktarin) hier werd hij wel misselijk van, zou het minimaal 2 weken moeten smeren, maar na 2 dagen 2x smeren was t helemaal weg.
Niet nabehandeld, zelf even aangekeken. Niet meer teruggekomen gelukkig.
Had trouwens ook een smeerseltje voor de billen, want spruw zit van mond tot kont zeggen ze.
5 jaar geleden
3 weken gebruikt zichtbaar verminderd Kreeg advies van kinderarts te stoppen en het op zn beloop te laten. Ging hierna zelf helemaal over
5 jaar geleden
Nystatine hielpt niet bij ons! Daktarin hielp wel. En wat de kinderarts ook zei: de speentjes maar 1 keer per week steriliseren (ik deed dat dus elke dag... voor de hygiene dacht ik...) maar blijkbaar moeten bij spruw, de goeie bacteriën de slechte opeten. Dus niet TE hygiënisch zijn.. en sinds ik de flesjes gewoon met zeep en water uitwas, heeft mijn dochter geen spruw meer gehad.
5 jaar geleden
Hele wisselende ervaringen dus! Hier voorgeschreven gekregeb, ben benieuwd wat het gaat doen. Iemand enig idee vanaf hoeveel weken/maanden spruw minder snel toeslaat bij baby's?