3 Reacties

2 jaar geleden

Oh ik moest van CB al stoppen met opvolg melk toen ze 1 werd. Want het was te vet en krijg je dikkere kindjes van werd zo letterlijk gezegt. Gewone melk was beter. Dus heb geen ervaring met opvolg melk. En mijn zoontje van 11 maanden mag ook al stoppen van CB💁🏼‍♀️

2 jaar geleden

Gewone melk lust ze niet echt. En ze vind het nog wel lekker om sochtends en savonds voor t slapen gaan een flesje te krijgen. De ochtendfles ben ik wel langzaam aan t afbouwen. Geef jij helemaal geen melk meer? Of wat geef je dan wel voor t slapen bijvoorbeeld?

2 jaar geleden

Reactie op trotsemams

Gewone melk lust ze niet echt. En ze vind het nog wel lekker om sochtends e ...
Gewoon wat wij zelf ook doen....en ja ze drinkt gewone melk. Joghurt. Soms chocomelk, vla,....ze eet alles wat wij eten en zit ook al gewoon in haar ritme...avond eten, spelen douche, iets drinken, tandjes poetsen en naar bed. Dus ik zou gewoon vervangen in yoghurt of vla de melk producten en voor slapen gaan drinken. En smorgens bij boterham of wat je geeft thee of melk of een yoghurt drankje. Optimel vind ze hier heel lekker en zit niets verkeerds in☺️. En mijn zoontje van 11 maanden zit ook al behoorlijk op dat schema alleen die heeft smorgens nog opvolgmelk en savonds flesje. Ze gaan samen naar bed tussen half 7 en 7 uur , slapen samen op kamer en smorgens half 8 wakker. En die krijgt dus ook boterham met 150 opvolgmelk Dan 10.00 fruit. Tussen middag boterham met drinken /thee...savonds warm eten en als zusje ranja krijgt voor slapen hij 150 opvolg melk. En hier ga ik als pak leeg is ook mee stoppen. Dan gaat hij gewoon mee in wat we allemaal doen💁