26 Reacties

5 jaar geleden

Die van ons 8 weken doet ook steeds pogingen en leek mij ook vrij abnormaal 😂 mijn dochter pas met 9 maanden 🤪

5 jaar geleden

Kan vast geen kwaad, elke baby ontwikkeld zich op zijn eigen tempo. Echt een leuke foto trouwens 🙂

5 jaar geleden

Mijn meisje doet het ook al die is 6 weken oud

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft het afgelopen week voor het eerst gedaan met 7,5 week. Van rug naar buik doet ze bewust. Van buik naar rug deed ze vandaag ook maar ik denk meer per ongeluk.

5 jaar geleden

Dat doet ons klein ventje ook al een aantal weken. Dacht eerst nog toevallig, maar elke ochtend draait hij zich weer om van buik naar rug. Is nu 2 maanden, zal vast geen kwaad kunnen hoor! Het is maar een gemiddelde wat ze daarmee aangeven!

5 jaar geleden

onze kleine man (8weken) deed dit ook ineens maar toen wij sliepen haha zo vonden we hem de volgende ochtend!

5 jaar geleden

Onze doet het alleen in bed. Overdag nooit. Maar hij ligt in een cosleeper en sinds een halve week heeft hij gevonden dat als ik hem in zijn bedje leg hij op zijn zij kan rollen, wriemelen en dan eventueel nog doorrollen op de buik. En hup ik lig langs mama!

5 jaar geleden

Reactie op Elkv

Onze doet het alleen in bed. Overdag nooit. Maar hij ligt in een cosleeper ...
Hij is nu 8 weken. Geweldig kapsel trouwens je kleintje!

5 jaar geleden

Mijn dochter is ook 9 weken en rolt sinds vandaag beide kanten op! Mijn zoon deed dit ook op deze leeftijd. Mijn oudste dochter was wel 4 en 5 maanden pas

5 jaar geleden

Reactie op Elkv

Hij is nu 8 weken. Geweldig kapsel trouwens je kleintje!
Ja zijn haar groeit zo hard, en die kuif staat zo uit zich zelf ☺️

5 jaar geleden

Dochtertje is 5,5 weken en rolde zich 2 dagen geleden van buik naar rug. Denk niet dat het erg is

5 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 7 weken en rolt ook om van buik naar rug en van rug naar zij, met 4-5 maanden zijn ze pas sterk genoeg om zich helemaal door om te rollen van rug naar buik dat is moeilijker en zwaarder

5 jaar geleden

Mijn zoontje was net een maand toen hij al van zijn buik naar zijn rug draaide. Ik dacht was heel snel maar cb zei dat het komt omdat hij heel sterk is. Van rug naaf buik is hij nu ook aan het proberen maar lukt nog niet helemaal

5 jaar geleden

Mijn zoon is 9 maanden en hij is begonnen met roken van buik naar rug sinds hij 6 weken was en sinds gisteren rolt hij van rug naar zij. Ik denk dat doet geen kwaad hoor, ze worden alleen maar sterker van.

5 jaar geleden

Mijn oudste begon te draaien met 5 weken, na 2 dagen niet meer. Toen nog een keer met 10 weken, ook slechts 2 dagen en daarna niet meer. Tot 11 maanden, met hulp van een fysio. Ze liep pas met 20 maanden.

5 jaar geleden

Niet alle kindjes zijn hetzelfde. Die van jou is gewoon snel hiermee. Geen zorgen.

5 jaar geleden

Zoontje van 10 weken maar rolt helemaal niet. Ik reageer alleen even om te zeggen dat je een heel knap ventje hebt! Wat stoer met die kuif :-)

5 jaar geleden

Wooow die is al sterk! En wat een haar 😍

5 jaar geleden

Mijn kleine 9w maakt wel aanstalten, vooral naar links.. maar hij is nog lang niet sterk genoeg om zn nekje zo op te tillen hoor..

5 jaar geleden

Reactie op Frea

Zoontje van 10 weken maar rolt helemaal niet. Ik reageer alleen even om te ...
Super lief 🥰 dankjewel!