Hoi! Mijn zoontje rolt zich sinds vandaag om! Van z’n buik naar z’n rug. Niet 1x toevallig maar telkens weer. Ik lees overal dat baby’s pas gaan rollen met 4-5 maanden. Kan dit kwaad dat hij het nu al doet? Hij is 9 weken (2maanden) oud.
Mijn dochter heeft het afgelopen week voor het eerst gedaan met 7,5 week. Van rug naar buik doet ze bewust. Van buik naar rug deed ze vandaag ook maar ik denk meer per ongeluk.
Dat doet ons klein ventje ook al een aantal weken. Dacht eerst nog toevallig, maar elke ochtend draait hij zich weer om van buik naar rug. Is nu 2 maanden, zal vast geen kwaad kunnen hoor! Het is maar een gemiddelde wat ze daarmee aangeven!
Onze doet het alleen in bed.
Overdag nooit. Maar hij ligt in een cosleeper en sinds een halve week heeft hij gevonden dat als ik hem in zijn bedje leg hij op zijn zij kan rollen, wriemelen en dan eventueel nog doorrollen op de buik. En hup ik lig langs mama!
Mijn dochter is ook 9 weken en rolt sinds vandaag beide kanten op! Mijn zoon deed dit ook op deze leeftijd. Mijn oudste dochter was wel 4 en 5 maanden pas
Mijn zoontje is nu 7 weken en rolt ook om van buik naar rug en van rug naar zij, met 4-5 maanden zijn ze pas sterk genoeg om zich helemaal door om te rollen van rug naar buik dat is moeilijker en zwaarder
Mijn zoontje was net een maand toen hij al van zijn buik naar zijn rug draaide. Ik dacht was heel snel maar cb zei dat het komt omdat hij heel sterk is. Van rug naaf buik is hij nu ook aan het proberen maar lukt nog niet helemaal
Mijn zoon is 9 maanden en hij is begonnen met roken van buik naar rug sinds hij 6 weken was en sinds gisteren rolt hij van rug naar zij. Ik denk dat doet geen kwaad hoor, ze worden alleen maar sterker van.
Mijn oudste begon te draaien met 5 weken, na 2 dagen niet meer. Toen nog een keer met 10 weken, ook slechts 2 dagen en daarna niet meer. Tot 11 maanden, met hulp van een fysio. Ze liep pas met 20 maanden.