7 Reacties

3 jaar geleden

Snap ik. Heb ik ook.. hier dagelijks een kom van havermelk 200ml met spelt/haver pap of teff pap. Beide van joannusmolen. De kleine man vind het heerlijk...

3 jaar geleden

Hier krijgt hij vaak crackers of beschuit voor ontbijt. Hij wil absoluut niks weten van pap, haha

3 jaar geleden

Onze man is erg gehecht aan zijn papfles in de ochtend, gevolg is alleen dat hij daarna niet zoveel trek meer heeft. Suikervrije volkoren ontbijtkoek en wat stukjes fruit of groente gaat er dan nog wel in. Of mijn yoghurt, vind hij ook erg lekker 😂

3 jaar geleden

Ik geef hier regelmatig yoghurt met de ontbijt sterren van de kleine keuken, is ze echt gek op! 🥰

3 jaar geleden

Elke ochtend pap hier.

3 jaar geleden

‘S morgens een pap fles en dan in de middag een broodje maar soms heeft hij geen zin in pap dan krijgt hij wel gewoon een broodje ( soms jat hij ook het brood van zijn broer 🤷🏼‍♀️ )

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt een pap fles en een uur daarna 1 bruine boterham. Tussendoor fruit met koekje en dan lunch 2x bruine boterham Tussendoor weer fruit en koekje, avondeten en voor het slapen rond 19:00 uur 150 ml warme melk