5 Reacties

3 jaar geleden

Soep? Hoe dan, die van ons eet dat echt niet. Hoe oud is je dochter? En wat voor soep maak je, ben heel benieuwd馃構馃ぉ. Ik maak geregeld bananenpannenkoeken. 2 eieren , 2x geprakte bananen en wat meel erbij (ik gebruik tarwemeel of amandelmeel) alles goed door elkaar klutsen en kleine pannenkoekjes maken. Wat boter in de pan en meestal passen er drie kleine pannenkoekjes in. Vind ons zoontje heerlijk. Soms die ik er ook wat blauwe bessen doorheen, even snijden in schijfjes en dan door het beslag heen roeren.

3 jaar geleden

Reactie op Anam

Soep? Hoe dan, die van ons eet dat echt niet. Hoe oud is je dochter? En wat ...
1,5 jaar. Ze drinkt soep heel graag! En is ook beter omdat ze haar ontlasting anders te moeilijk doet en ze vraagd er elke keer zelf naar als ze wakker is 馃槀. Ik geef haar kippensoep, groentesoep, brocollisoep, onze welbekende turkse yoghurtsoep, tomaten blenden met vermicelli en wat gedroogde munt.

3 jaar geleden

Oh wauw! Dit maak je allemaal zelf? Dan uit een open beker of hoe werkt dit? Ik wordt er helemaal enthousiast van, wil je de recepten delen? En ook hoe je het aanbied aan je dochter. 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Anam

Oh wauw! Dit maak je allemaal zelf? Dan uit een open beker of hoe werkt dit ...
Voor de tomatensoep doe ik 2 tomaten blenden, als eerst doe ik olie met wat gedroogde munt bakken daarna de tomaten erin rn de vermicelli. Daarna water erbij en roeren totdat het kookt. Endan zout, daarna wat laten koken op laagste vuur endsn is t klaar. Ik geef dit met lepel uit een kom. Soms Doe ik er ook stukjes boterham erdoor. Meestal zijn t kant en klare verpakkingen waar je alleen water in hoeft te doen. Ik doe er dan soms vermicelli bijvoegen. De kant en klare verpakkingen kun je kopen bij een turkse supermarkt (haal ik ze dan van)

3 jaar geleden

Ontbijt hier is alleen snee brood. Vanochtend met pindakaas. Gister met philadelephia. En soms flesje melk. Lunch sneetjes brood. Beetje zelfde beleg. Avocado. Kipworst. Ben ook niet zo creatief.. rozijnenbol een muesli bollen worden hier graag gegeten. Laatst rijstepap of havermout pap. Avond eten kippensoep. Vanavond pastasaus met gehaktballetjes en macaroni. Kerriekip en kip in het algemeen is favoriet. Bami of mihoen is hilarisch leuk. En daardoor misschien lekker. Groente pikt hij zo weer uit zijn mond. 馃檳 Lasagne was favoriet maar nu niet meer. Tahoe gerechten met vlees er doorheen en wat erwtjes Nasi bevalt hier ook goed 馃榾