3 Reacties

3 maanden geleden

Hai! Bij onze zoon is de oogtest ook niet gelukt. In het begin deed hij het hartstikke goed, maar na een tijdje lukte het hem niet meer. Wij moeten hem eerst een keertje over komen doen. Wat een gedoe ook niet? Met zo’n vorkje in de hand en hem dan precies goed houden. Hij had daar ook nog best wat moeite mee. Maar is dat dan omdat hij niet goed zag? Of koste het hem gewoon teveel moeite? Mijn vriend en zijn vader hebben hele slechte ogen, dus wie weet. 🙂

3 maanden geleden

Reactie op Josefiennnn

Hai! Bij onze zoon is de oogtest ook niet gelukt. In het begin deed hij h ...
Hmm nog wel twijfelachtig dus, terwijl hij ook nog eens erfelijk belast is.. onze dochter is zo ontzettend ijverig dat ik haast wel zeker weet dat ze het echt niet zag. Ze mag inderdaad nog eens terug komen maar voor ons als ouders vallen er wel een aantal puzzelstukjes op z’n plek.. - niet durven fietsen - nooit hard gaan met loopfiets, step etc - dicht op de tv - niet durven duiken, springen etc - vooral heel veel vallen (knieën en schenen helemaal kapot)

3 maanden geleden

Ja onze zoon is zeker erfelijk belast… 🤓 Hij deed ook zijn best, maar zijn concentratievermogen is ook nog niet optimaal. Alle puzzelstukjes die je noemt die herken ik niet bij ons zoontje. Hij is hypermobiel, daardoor wel wat ‘klungelig’, maar ondanks dat een echte durfal. Toch ga ik er vanuit dat hij een bril nodig is. Hij wil het zelf ook echt heel graag! 😅