6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben sinds een aantal maanden een oppas. Het is een dochter van een collega van mij. Ze is pas 14, maar dat gaat prima met onze zoon. Hij is nog jong, maar hij praat al goed. Hij kan haar probleemloos uitleggen als er iets is, of vertellen/overleggen wat ze kunnen doen. Ze is zijn ‘beste vriend’ en als ze komt, zit hij te wachten voor het raam. ☺️

één jaar geleden

Ik volg even. Ik heb inmiddels twee kindjes en nog steeds geen oppas ! Die sites die echt goed klinken moet je verplicht een abbonement nemen. Dat vind ik dan weer te veel geld. 🙈 Het is al zo duur om uit eten te gaan en de film tegenwoordig.

één jaar geleden

Herkenbaar! Ook wij zijn zoekende hiernaar.. Ik volg dus ook even.

één jaar geleden

Ik zou dat niet aandurven zo'n site. Wij hebben familie (nichtjes van 15 en 16 die dol zijn op m'n zoontjes) en een buurmeisje met oppaservaring. En af en toe opa en oma of een van de zussen. Gelukkig komen we hier een heel eind mee en mijn oudste van 2,5 vindt het allemaal prima, mits we maar goed uitleggen wat er is en vooral dat papa en mama weer terugkomen 😅

één jaar geleden

Reactie op Iefjo

Ik zou dat niet aandurven zo'n site. Wij hebben familie (nichtjes van 15 en ...
Nou precies. Wij vinden het dus idd ook een beetje twijfelachtig. Wel lopen wij tegen het feit aan dat wij dus geen nichtjes, buurmeisjes, kennissen hebben die kunnen oppassen...

één jaar geleden

Wij hebben een heel lief oppasmeisje via zo’n site gevonden. 1 keer video gebeld om kennis te maken, en daar ook naar oppaservaring gevraagd. Je merkte gewoon dat zij erg plichtgetrouw is, dus we vertrouwden het wel. Toen ze de eerste keer kwam oppassen wilden wij om 19 uur weg, toen hadden we al om 17 uur besteld, samen gegeten, gespeeld, alles laten zien etc. Hadden toen ook van tevoren besloten dat als het niet goed zou voelen, dat we thuis zouden blijven en haar naar huis zouden sturen. Maar voelde heel goed, ze zei ook dat haar vader haar ging ophalen enz. Zij is schuchter maar het fijne is dat ze alles precies zo doet als jij het wilt hebben, als je het maar goed uitlegt. We hebben ons abonnement dus weer meteen opgezegd en vragen altijd haar als we oppas willen.