20 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb van die vacu眉mzakken van Hema. Alles erin, stofzuiger erop en je hebt een klein verpakt pakket. Werkt super!
5 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Ik heb van die vacu眉mzakken van Hema. Alles erin, stofzuiger erop en je heb ...
Ja die heb ik ook, ideaal. Nemen ook niet zoveel ruimte in. Ik heb ze gekocht bij de action
5 jaar geleden
Reactie op MommyD
Voorlopig gewoon in plastic dozen. Zal wel goed zijn toch?

Waar zijn die dozen van? Zien er heel handig uit!
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op MommyD

Wij ook! Alles in het onderste maatje馃槉. Ik ga er nog een briefje met de maat in doen en zo gaat het naar de vliering.
Geen goede ervaring met karton (iets met gaten, niet luchtdicht en zilvervisjes) en die vacuumzakken bleven bij ons niet vacu眉m.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Svemke
Ik heb mijn labelmaker weer van onder het stof gehaald om de kleertjes te l ...
Oh ja, handig de labelmaker馃! Die heb ik op kantoor liggen haha. Onderste maatje bedoel ik de Ikea doos. Tot nu toe per maat in 1 doos gered, inclusief accessoires.
Wel denk ik dat ik het toch nog 1 keer moet checken of het helemaal goed is gegaan hehe.
Tip! Kijk echt uit met verhuisdozen. Wij zaten in een tijdelijk huurappartement tussen 2 koopwoningen in en hebben daar dus zilvervisjes opgepikt.. nu alleen nog maar plastic dozen zonder gaten!
5 jaar geleden
Als ik sommige verhalen hoor hebben we hier heel weinig kleertjes haha! Helemaal prima natuurlijk maar hier van maat 50 t/m 68 1 verhuisdoos (miss niet handig lees ik net) bijna vol!
Al ik ook dingen verkocht, weg gedaan of uitgeleend nu!
Goede tips!!
5 jaar geleden
Ikea bakken, per maat 1 bak. Haal ze na 3 jaar nu in perfecte staat tevoorschijn, heb het netjes gewassen destijds voordat ik ze opborg dus ruikt niet eens muf! 馃槃
5 jaar geleden
Reactie op MommyD

Mag ik vragen waar deze bakken van zijn?
5 jaar geleden
Reactie op MommyD

Wij hebben ook nog geen idee waar al die kleren gaan laten. En aan me antwoord heb je niks maar denk bij me schoonouders馃槄馃槄馃槄 en wij hebben het zelf ook zulke dozen maar dan van de Ikea. En je zal er misschien nog een geurzakje bij doen...