6 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben sinds een aantal weken deze deken. Die past echt perfect in een ledikant.
Ik doe ons zoontje nog wel een dunne slaapzak aan, en dan het dekentje eroverheen. Het is een buikslaper, dus ik doe 鈥榮 avonds de deken over hem heen en hij blijft lekker zo liggen. Dus dat gaat heel goed!
In de toekomst laat ik de slaapzak achterwege en ga ik alleen de deken gebruiken.
2 jaar geleden
Bij ons is het kamertje in de zomer erg warm. Toen mijn oudste daar sliep begon ik zomers met een lakentje en vond ze prima.
. Vrij snel erna ben ik toen gestart met een dekbed (sliep wel nog in ledikant)
Deze van 2 moet er niks van hebben dus hou het voorlopig nog gewoon bij haar slaapzak
VRIEND
2 jaar geleden
Mijn dochter slaapt nu een paar maanden onder een deken. Ze wilde zelf opeens geen slaapzak meer aan en het was toen nog koud, dus een deken was wel handig. Ze begreep eerst niet wat ze ermee moest en kon, dus schopte de deken de eerste nachten weg. Toen hebben we haar warm aangekleed 鈥榮 nachts (inclusief sokken). Na een paar dagen kreeg ze het door, zeg maar. Ik begon met de dekens die ik had voor in het ledikant, het (peuter)dekbed was te groot voor het ledikant. Inmiddels heeft ze een peuterbed met een dekbed van 120x150. Gaat goed!