11 Reacties

4 jaar geleden

Ik moet er extra water toevoegen om het weer een papje van te maken als ik het heb ontdooid, dan is het goed

4 jaar geleden

Oh ik heb net 4 hapjes gemaakt voor t eerst met pasta. Met wortel courgette en paprika. Ben nu benieuwd hoe t wordt met invriezen😂

VRIEND

4 jaar geleden

Oh had ik ook! Ik volg 😅

4 jaar geleden

Nou het is dus 1 deegbal voor het invriezen al; pasta gekookt, staafmixer en wilde het toen in vriesbolkjes doen. (Zodat ik per keer pasta, groeten etc. Kan kiezen en mixen). Maar gezien de deegbal die het na pureren werd, hoe dan zou het zelf geen eens weg krijgen denk ik 😅

4 jaar geleden

Reactie op Babyopkomst2020

Nou het is dus 1 deegbal voor het invriezen al; pasta gekookt, staafmixer e ...
Meteen mengen met groenten en een beetje olijfolie!

4 jaar geleden

Reactie op Babyopkomst2020

Nou het is dus 1 deegbal voor het invriezen al; pasta gekookt, staafmixer e ...
Pasta is altijd erg plakkerig. Als je er een beetje olie doorheen doet (word door onze cb sowieso geadviseerd een beetje olie bij het eten van de baby) dan plakt het stukken minder 😊

4 jaar geleden

Met het bakje van de staafmixer. Dan krijg je hele kleine stukjes ipv een deegbal.

4 jaar geleden

Ik maak volkoren spaghetti met gekookte (ontvelde) tomaten en basilicum fijn met de staafmixer. Gaat prima! Van spaghetti krijg je dan mooie kleine stukjes. Ik vind dit veel fijner dan fusilli of penne.

4 jaar geleden

Vries gewoon de macaroni heel in...

4 jaar geleden

Hoe reageren jullie kleintjes op pasta? Heb t nu een paar keer gegeven en s avonds / s nachts buikkrampjes en spugen ...

4 jaar geleden

Zou het gewoon eens heel invriezen proberen en ontdooit gewoon prakken en door je groente heen.