Hallo mommy's!
Wij hebben een peuter van 2,5 jaar met een flink temperament.
Vooral slapen is nu een drama馃ゴ
Ze is de laatste maand ook constant verkouden / ziek geweest. Ene virus na het andere.. erg sneu.. maarrrr nu is het een paar avonden echt een drama met haar in slaap krijgen. (Ze is nu dus niet meer ziek.) Ze gaat in haar ledikant staan en drammerig huilen. Dit omdat ze dus niet in haar bed wilt slapen maar bij mij.. dit heb ik 1x toegestaan toen ze dus ziek was met koorts.
Ze blijft dus ook echt 2 uur staan in haar bed en drammerig huilen. Ik ben na 10 minuten er heen gegaan maar ze laat zich dan niet neerleggen en het word dan juist erger dan beter , daarna heb ik het 2x met een tussen pauze van 30 min herhaald , dit omdat zodra ik ga ze juist overstuur word en het dan maar liever rustiger hou en hoop dat ze uiteindelijk zelf ging liggen. Mijn man kwam laat thuis uit zijn werk is er toen heengegaan en toen accepteerde ze het instoppen wel ( ook iets eenmaligs)en heeft tot 5:20 geslapen. Ze heeft dus een relatief korte nacht gehad en was best humeurig. Afgelopen avond ging ze wel direct slapen maar begon ze om 23:00uur met dit gedrag en zijn toen tot 2:00uur bezig geweest waarin ze niet 1x is gaan liggen ( ze krabbelt direct weer omhoog en gaat staan. Uiteindelijk waren we zo KAPOT dat we ze maar bij ons in bed hebben genomen.. vanmiddag was het met het middagdutje ook raak terwijl ze wel echt moe is.. niet geslapen, na een uur proberen er uitgehaald. Dat constant gehuil breekt op馃槳 meer mommy's die deze " ik wil niet in mijn eigen bed slapen " periode meemaken met hun peuter? Moet er wel bijzeggen dat we in het verleden met haar als baby een jaar lang ook hele slechte nachten hadden van weinig tot geen slaap ( tot ze uiteindelijk 3 nachten opgenomen is geweest in het ziekenhuis, en dit niet nog eens zolang mee willen maken. ( doe alles volgens "hoe het hoort."