6 Reacties
2 jaar geleden
Hey,
Ik heb exact hetzelfde gehad.. van ledikant naar een peuterbedje.. een hel.. er uit komen, huilen, paniek, ...
Ik heb maanden geduld gehad en er zelfs bij gaan liggen of zitten etc. Niets hielp.. een nachtlampje bracht een heel klein beetje beterschap maar nog steeds veel drama. Ik ben terug overgestapt naar een volledig gesloten ledikantje en het gewoon geaccepteerd dat hij er nog niet klaar voor is (mijn zoontje was 2 jaar bij de overstap naar een open bedje). Ik wilde het ledikantje voor de baby die bijna gaat komen maar helaas.. hij voelt zich duidelijk beter in zijn ledikantje.
Ik heb online veel gelezen naar tip en tricks en vele slaapcoaches bevelen aan om je kindje tot zeker 3 jaar in het ledikantje te laten slapen.
Hopelijk ben je er wat mee ;) succes!
2 jaar geleden
Nog steeds frustraties dan gaat die maar in de middag niet naar bed misschien helpt dat die eind van de dag dan moe is..
2 jaar geleden
Reactie op miss1tessa
Nog steeds frustraties dan gaat die maar in de middag niet naar bed misschi ...
Dat doe ik soms ook.. ik voel het wat aan elke dag. Dan wel een dutje smiddags. Dan niet.. er lijkt geen logica in te zitten bij mij. Gewoon go with the flow hier
2 jaar geleden
Hekje weer terug geplaatst ik ben hoog zwanger binnenkort komt zijn broertje misschien toch de verandering hij weer veilig zijn hekje! Doe wel als die andere uit de wieg gegroei is!