9 Reacties
2 jaar geleden
Nou gelukkig.. dat ik dus niet de enige ben hier nog 1 ik had open bedje gemaakt nu hekje weer terug geplaatst ledikant. Dat raad ik je ook aan als dat nog kan. En het is ook een fase hoort bij de leeftijd helaas..
2 jaar geleden
Reactie op miss1tessa
Nou gelukkig.. dat ik dus niet de enige ben hier nog 1 ik had open bedje ge ...
Ik ben van ellende overgegaan op een peuterbed in de hoop dat dat misschien het “probleem” was, maar nee. Heb het bedje overigens zo gedraaid dat hij er niet zelfstandig uit kan komen.
Wilt je kleine overdag wel alleen slapen?
2 jaar geleden
Mijne niet is ook wel is drama ook als die dan bij opa en oma is maar even door zetten sommige dagen laat ik het gewoon dan slaat die dat slaapje maar over.. kan soort overgang zijn dat ze ene dag wel nodig hebben andere dag niet..
2 jaar geleden
Hier helaas ook zo sinds een maand. Eigen bedje is nog een ledikant. Had een dekbed gehaald toen het zo koud werd maar het lijkt er ook op dat een dekbed te warm is.
Ben nog van plan om ledikant anders te plaatsen. Heb al 2x ergens gelezen dat het hielp voor beter slapen. En dacht nog aan een muziek beer knuffel. Mn nicht tipte me dat het haar dochter helpt.
Overdag alleen slapen gaat hier prima. Avond ook alleen snachts dus roepen huilen jengelen totdat hij naast me ligt...
Hou dit niet lang vol zo. Wat zijn jullie van plan om uit te proberen.?
2 jaar geleden
Reactie op LMK
Hier ook!! Precies dat tijdstip ook! Moord en brand gillen?
Ja!
2 jaar geleden
Reactie op LMK
En dan helpt het ook alleen als ie bij je in bed mag liggen?.. Fijn dat ik ...
Ja ik laat hem eerst eventjes huilen.. maar ik weet eigenlijk al dat het geen zin heeft. Dus ik haal hem op. We hebben een camping bed bij ons op de kamer. Maar hij klimt eruit en gaat tussen ons in liggen. Ergens vind ik het irritant (dat hij wakker wordt bedoel ik dan) maar aan de andere kant, ik maak me er niet meer druk om. Dan maar bij of tussen ons. Zo slapen wij tenminste ook nog