6 Reacties

2 jaar geleden

Herken het ben weer terug gegaan naar een ledikant pas rond de 3 jaar schijnt een betere leeftijd te zijn. Mijn zoontje kwam er anders elke keer uit.

2 jaar geleden

Helpt het misschien om het bed extra leuk te maken met een leuk dekbedovertrek of een lampje wat in het bed mag? Bij ons werkt dat heel goed!

2 jaar geleden

Wij zijn ook net over. Helaas nooit echt een goede slaper geweest maar hij had een periode ook dat hij bang wakker werd. Dit lijkt nu ineens uit het niets weer beter te gaan. Misschien een "fase" waar ze doorheen moeten. Senn praat ook al goed dus we proberen ook afspraken te maken. Als er wat is roep je papa of mama en hoef je niet te huilen. Middag dutje wil hij het liefst ook niet maar houden we gewoon aan dat scheelt vaak ook in de nachten. Soms is hij aan het spelen op zijn kamer maar het is wel even een rust momentje voor hemzelf vaak valt hij vanzelf in slaap.

2 jaar geleden

Ze mag altijd haar dekbedovertrek kiezen, als we bed opmaken. Ik ben wel aan het denken om een klein nachtlampje in haar kamer te doen. Vanavond wilde ze weer heel graag in het grote bed. Zonder driftbuien haar erin kunnen leggen dus dat was al heel fijn. Uiteindelijk naar herhaaldelijk zeggen dat ze in bed moet blijven liggen anders gaat ze terug naar haar ledikant, is ze toch weer uit bed gekomen. Haar in ledikant gelegd en rustig uitgelegd waarom. Toen welterusten gezegd en gegaan. Flink krijsen, maar na kleine 10 min. Ging ze ineens rustig slapen. Ik denk dat ze heel graag wil maar het nog te spannend vindt. We hebben afgesproken dat ze ‘s avonds mag kiezen. Lukt het niet gaat ze in ledikant slapen. Lees inderdaad dat ze bij 3 jaar het beter snappen. thanks voor de reacties

2 jaar geleden

Reactie op BSKjuni

Helpt het misschien om het bed extra leuk te maken met een leuk dekbedovert ...
Wat voor lampje voor in bed bedoel je dan?

2 jaar geleden

Reactie op Femke1004

Wat voor lampje voor in bed bedoel je dan?
Wij hebben het tuimellampje van Bumba!