We hebben een hele lieve dochter van 2 jaar en 6 maanden. Slaapt altijd goed en ontwikkelt zich goed. Praat al volop. Ze had al een peuterbed op haar kamer, maar heeft ze sinds 2 weken echt pas interesse in. Eerst dutjes overdag nu sinds 2 dagen in de dacht. Geeft dit ook zelf aan. Ook echt huilen als ze in het ledikant gaat
Echter duurt het ‘s avonds zo lang voordat ze wil slapen en heeft ze wat driftbuien gehad en telkens weer andere smoesjes. 1e nacht super geslapen tot 7:15. En leek ook echt trots. Ook benoemd dat ik trots was. Helaas afgelopen nacht van 1:00-3:00 niet willen slapen. Ik denk bang in het donker, maar dit niet echt duidelijk. Ohja haar middagdutje wil ze al 3 dagen niet.
Ik ben echt zoo moe en hebben nog een zoon van 6 maanden. Haar kort houden of haar zin geven maakt niks uit. Ik hoop dat mensen dit herkennen en tips hebben. Ik weet het echt niet meer.
Terug naar ledikant lijkt niet de oplossing want geeft ook zelf aan dat ze in het grote bed wil. Ik wil mijn lieve dochter terug in de avond en nacht. 😢