12 Reacties

2 jaar geleden

Het is net of je mijn kind beschrijft 😂😂. Oh ja; de hel breekt los wanneer ik z'n banaan doormidden brak. Hij lag op de grond van boosheid en verdriet

2 jaar geleden

Hier precies het zelfde zoontje 21maanden , of ik wil zitten en hij denkt er anders over 🤣🤣

2 jaar geleden

Ja!!! Probeer de schoenen van mijn dochter maar eens uit te trekken! Of als we aan het kleuren zijn een poes te tekenen terwijl zij een aap wou! Of haar in de avond iets anders dan pasta voor te schotelen.. 🤣🤦‍♀️

2 jaar geleden

Ohh heel herkenbaar!! Ook als bijvoorbeeld net buiten zijn handbereik iets ligt wat hij wil hebben, weigert hij dit zelf te pakken. Wanneer wij het ook niet voor hem pakken gooit hij zich echt op de grond met driftbui tot gevolg. Hoop dat er weer gauw gezelligere fases komen!

2 jaar geleden

Hihi ja heeeel herkenbaar...heb hier een dame die heel boos kan worden om 1 zeluuuuf aankleden (wat dus echt nog niet lukt) 2 Roooooooze ranja (Gewoon ranja per ongeluk in ander kleur bekertje dan mevr wil dan wil ze roze bekertje) 3 Als ik iets op brood doe wat madam altijd eet maar toevallig wil ze nu net iets anders🤣 4 tandenpoetsen zeluuuuf doen. 5 onder de douche zeluuuuuf doen 6 als ik de fles wil geven aan zoontje 6 maanden....dan wil zij dat doen. Met driftbuien 🙈. Als ik dan zeg je mag helpen is het neeeeeeeeeeee zeluuuuuf doen🤣 En idd op alles nee nee nee🤣 heerlijk Soms niet als ik bezig ben met mijn zoontje van 6 maanden dan is het echt niet leuk als mevr iets in haar hoofd heeft.

2 jaar geleden

Je beschrijft mijn dochter ook! Vooral dat nee nee nee🥲 maar ook hangeriger en zeuren om niks. Vind dit best pittig🤭

2 jaar geleden

Reactie op ClaudiaNoëlle

Je beschrijft mijn dochter ook! Vooral dat nee nee nee🥲 maar ook hangerige ...
Hahaha ja vindt het ook pittig hoor! Ik denk iedereen wel .. hopelijk komen er gauw weer gezelligere fases aan 😅 Succes! 🤍

2 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Hihi ja heeeel herkenbaar...heb hier een dame die heel boos kan worden om 1 ...
Hahahaha, pittige tante dus! Soms is het wel grappig, maar soms is het ook zooooooo vermoeiend 😂

2 jaar geleden

Reactie op LisSel

Hahahaha, pittige tante dus! Soms is het wel grappig, maar soms is het ook ...
Ze is temperament vol zeggen we🤣🤣🤣. Het ergste vind ik als ze zoon bui heeft voor ik moet gaan werken 🙈 dan moet ik om 8 uur bij mijn ouders zijn....en als ze dan die buien heeft van zeluuuuuf doen dan ben ik 9 van de 10 keer te laat🙈🤣. Dat is gelukkig maar 2 keer per week. De rest van de week denk ik dan doe het maar zeluuuuuf 🤣 dan hoef ik niet weg 😀

2 jaar geleden

Ooh fijn om deze herkenning terug te lezen. Mijn zoontje van 21 maanden kan in een boze bui zich op de grond laten vallen en smijt dan alles op de grond. Ik schiet dan bijna in de lach maar ik weet ook van ik moet consequent blijven.

2 jaar geleden

Reactie op Rien30

Ooh fijn om deze herkenning terug te lezen. Mijn zoontje van 21 maanden kan ...
Hahaha ja denk echt dat het bij deze leeftijd hoort. Het is soms echt grappig als ze zo boos kunnen worden om vrijwel niets maar idd consequent blijven is the key 😅 Succes! 🤍