4 Reacties
één jaar geleden
Als het er met herhaaldelijk aangeven niets gedaan wordt, zou ik een klacht indienen. Een gesprek met leidinggevende / management aanvragen.
Incidenten kunnen, zoals je zelf al aangeeft. Dagen zijn hectisch. Maar dit lijkt een structureel patroon te zijn. Ik vind het zorgelijk dat er niet geluisterd wordt naar dieet voorschriften. Bij sommige allergieën is dit levensbedreigend.
één jaar geleden
Klinkt bekend. Onze kinderen gingen eerst 4 dagen naar een 'maatschappelijke' kinderopvang. Daar deden ze onze oudste (die al zindelijk was) zelfs een luier om, terwijl ze die thuis nooit droeg.
We hebben ze daar weg gehaald. Ze gaat nu 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal van de andere 'maatschappelijke' kinderopvang in het dorp. Ook ellende, maar mijn dochter heeft het naar haar zin, dus we laten het maar even zo.
Beide kinderen gaan nu 1 dag per week naar een (kleinschalige) commerciële kinderopvang. Daar hebben ze het erg naar hun zin en wij zijn ook erg tevreden met de communicatie.
één jaar geleden
Oh jeetje ik zou er weggaan. Dit klinkt me niet goed in de oren. En ik werk zelf al heul lang in de peuteropvang.
Dan maar geen opvang, dit moet je echt niet langer willen….
één jaar geleden
Bedankt allemaal voor jullie reactie, fijn om te lezen dat het dus niet aan mij ligt maar meerdere het met mij eens zijn. Ik ga het contract beëindigen en zelf met hem aan de slag thuis, dat is natuurlijk wel weer het voordeel van in de zelfde sector werken.. nogmaals super super bedankt allemaal!❤️