16 Reacties

5 jaar geleden
Reactie op BLOEM90
Pas daar asjeblieft mee op en behandel het indertijd. Ik heb nooit in de ga ...
Oh heftig! Ik ga het morgen wel laten testen dan! Omdat ik al 38 weken ben en dit mijn eerste kindje is vind ik het moeilijk te bepalen of het misschien een begin is van de bevalling of niet.. maar ga voor de zekerheid wel en test doen dan!

5 jaar geleden
Bij mij is t iig wel een voorteken. Heb er nu bijna een week last van, maar al 2 x getest en 't is geen ontsteking.. Vriendin van mij had dat ook en die had uiteindelijk ontsluiting toen ze naar de verloskundige ging.

5 jaar geleden
Reactie op Annelies Eilers
Bij mij is t iig wel een voorteken. Heb er nu bijna een week last van, maar ...
Oke wat vervelend! Hoe ver ben je nu?

5 jaar geleden
Herkenbaar, kwam bij mij omdat de baby zo ingedaald was en druk op de blaas leverde, ben bevallen met 38,3 wkn. Maar sowieso verstandig om blaasontsteking te onderzoeken.

5 jaar geleden
Ja ik heb er ook last van, erg pijnlijk. Ben nu 38+4
Ik ben bekend met blaasontsteking, nog voor ik zwanger was. Daarvoor heb ik altijd ab pilletjes in huis, preventief. Maar die mag ik nu niet nemen, helaas.
Heb vandaag en 1 wk geleden urine naar de dokter gebracht, beiden geen blaasontsteking. . .heel vreemd want het gevoel is toch echt hetzelfde.
Nu gaan er urine op kweek, kijken of daar iets uit komt.
Daarbij heb ik ook veel harde buiken en drukt de baby op mijn blaas waardoor het brandend gevoel alleen maar erger wordt 😥
Dus ik ben daar niet zo blij mee . . .hopelijk komt de baby snel eruit want met die pijn (en zonder antibiotica)vind ik de laatste loodjes niet leuk

5 jaar geleden
Reactie op GdR
Ja ik heb er ook last van, erg pijnlijk. Ben nu 38+4
Ik ben bekend met bla ...
Vervelend hè! Zit je gewoon niet op te wachten die laatste weken. Mag je geen antibiotica tijdens de zwangerschap? Of bedoel je die pilletjes die jij had?

5 jaar geleden
Toevallig... Ik heb het ook sinds 2 dagen! Ben nu 39+5, morgen op controle dan zal ik mijn urine laten controleren want de klachten lijken exact op een blaasontsteking...

5 jaar geleden
Reactie op Eenanderenaam
Vervelend hè! Zit je gewoon niet op te wachten die laatste weken. Mag je ge ...
De pilletjes die ik heb preventief heb liggen, mag ik niet nemen in de laatste maand voor de uitgerekende datum. Ik denk dat je wel antibiotica mag tijdens de zwangerschap, al krijg je niets als er "niets" gevonden is natuurlijk

5 jaar geleden
Heeft er iemand iets voor gekregen van ab kuur ofzo? Bij mijn urine controle bleek ik geen blaasontsteking te hebben 😥 dokter denkt dat het aan mijn bekken bodem spieren ligt . . .(lekker makkelijk naar mijn idee) ondertussen dus al wel de hele week last met plassen . . .en ik drink Echt veel . . . Hoe lossen jullie het op?