39 Reacties

5 jaar geleden

Een postzegel moet een waarde van 91cent hebben ik zou het er niet op wagen, heb een keer een brief gestuurd met te weinig en toen kreeg de ontvanger een rekening van de overige kosten die nog betaald moesten worden dat wil je ze niet aan doen neem ik aan haha

5 jaar geleden

Reactie op Suzie8812

Een postzegel moet een waarde van 91cent hebben ik zou het er niet op wagen ...
Ahh nee dat zou lullig zijn.. hahahaha

5 jaar geleden

Ahh nee dat zou lullig zijn.. hahahaha
Mijn schoonouders brengen de kaarten in onze woonplaats rond vond de zegels ook erg duur en de overige woonplaatsen gaan op de post

5 jaar geleden

Reactie op Suzie8812

Mijn schoonouders brengen de kaarten in onze woonplaats rond vond de zegels ...
Oh wat een goed idee zeg, scheelt weer

5 jaar geleden

Ik haal gewoon een velletje geboortezegels, zijn 91 cent per stuk. Wel een leuk geboortemotiefje erop. Ik denk dat je het beste gewoon de 91 cent postzegels kunt halen, het zou lullig zijn als iedereen een rekening krijgt voor jouw geboortekaartje 🙈

5 jaar geleden

Reactie op MissBusyBee25

Ik haal gewoon een velletje geboortezegels, zijn 91 cent per stuk. Wel een ...
Ja hè? Nou dan doe ik de gewone inderdaad. Thanks!

5 jaar geleden

Oh wat een goed idee zeg, scheelt weer
Idd scheelde heel veel

5 jaar geleden

Ik heb via de PostNL de geboortezegels besteld, ideaal! Super snel geleverd en weet je zeker dat het goed is 😉 En idd de kaarten die in de buurt zijn kun je altijd zelf afleveren. Of je man dan of een ander 😜

VRIEND

5 jaar geleden

Yep niks mis mee ik heb zo ook via doe site besteld zelfs voor naar het buitenland 👍🏼

5 jaar geleden

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik heb misschien nog wel een andere leuke tip! Bij PostNL kun je nu ook zelf postzegels ontwerpen. Met een foto of een afbeelding bijv. en deze zijn maar een paar cent duurder dan de standaard geboortezegels! Wij hebben deze postzegels laten maken 🤩

5 jaar geleden

Geboortezegel bestellen bij postnl. Net zo duur als normale postzegel!

5 jaar geleden

Voor de dames die hier de geboorte zegels aanraden, klopt het dat deze alleen per 50 stuks gaan? Ik heb wel 60 geboorte kaartjes maar het meest wordt rond gebracht en in de bus gedaan.. Ik heb misschien max 30 post adressen 🙈 Dan houd ik de helft van de zegels over.. Kan ik ze niet per 10 bestellen bijvoorbeeld?

5 jaar geleden

Reactie op KVL_

Voor de dames die hier de geboorte zegels aanraden, klopt het dat deze alle ...
Nee, kan helaas alleen per 50! Ik had er zelf 110 nodig dus die laatste 10 heb ik hartjes postzegels gedaan (stelde de vrouw in de winkel voor). Misschien kan je zoiets doen?

5 jaar geleden

Ik had er 50 besteld en de ovrige kaattjes krijgen een normale 😂

5 jaar geleden

Nee, kan helaas alleen per 50! Ik had er zelf 110 nodig dus die laatste 10 ...
Ja die zag ik ook voorbij komen, misschien dat ik dat wel doe! Want qua prijs zijn ze het zelfde 😊 En hartjes postzegels kan ook wel want wij krijgen een meid haha

5 jaar geleden

Reactie op KVL_

Voor de dames die hier de geboorte zegels aanraden, klopt het dat deze alle ...
Bestellen kan alleen per 50 maar bij bijvoorbeeld The Read Shop kan je ze zelfs per stuk halen! Dus als je nog mobiel bent zou ik daarvoor gaan

5 jaar geleden

Reactie op Suzie8812

Een postzegel moet een waarde van 91cent hebben ik zou het er niet op wagen ...
Nee dat klopt niet helemaal. Afh van t gewicht van je kaart+enveloppe moet het gewoon een postzegel met waarde 1 (of 2) zijn. Dus als je nog zegels hebt van 4 jaar geleden bijv zonder bedrag erop, maar met alleen een cijfer mag dat ook. Ik verstuur ongeveer 65 kaarten, maar heb er wel 100 aangeschaft. Als er een kindje in onze kring wordt geboren plak ik een geboortezegel op de enveloppe. Net zo gezellig :)

5 jaar geleden

Reactie op dvds

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik heb misschien nog wel een andere ...
Leuk zeg!!

5 jaar geleden

Ik heb geboortepostzegels gekocht. 50 stuks voor €45 ongeveer bij PostNL. (Verzendkosten gratis) Kreeg wel als tip! (Voor de mensen die in Nederland wonen) Als je familie buiten Nederland hebt wonen en hun een kaartje ook gaat sturen. Plak daar geen geboorte postzegel op. Maar internationale postzegels op. Deze kosten namelijk €1,50 en hier zit een priority zegel in verwerkt. En 2 gewone zegels is gelijk aan 1 internationale zegel. Maar 1 Nederlandse zegel is 91 cent. Dus ben je duurder uit. Mn moeder brengt straks de geboortekaartjes rondom haar woonplaats rond. Super lief scheelt me weer 10/12 postzegels. Mn man brengt de geboortekaartjes rond bij onze vrienden bij ons in de buurt dat zijn 2/3 dorpjes naast elkaar. Scheelt me ook weer druk of 15 postzegels😇 Mn schoonouders en schoonzusje en vriend krijgen vanuit ons gewoon de kaartjes in de hand. En mn schoonzusje en der vriend willen dan 2 kaarten wel in de bus doen bij onze oude buren ( komen ze haast toch langs als ze na huis gaan) en zij nemen dan kaartje extra mee voor de moeder van mn schoonzusje der vriend. En overige familie en vrienden en kennissen gaan op de post. Die niet zo dicht in de buurt wonen Heb nu 8 postzegels over ofso van het velletje van 50😇 En heb 110 kaarten besteld. Daarvan zijn er ook stuk of 20 reserve mocht er iemand kaartje niet hebben ontvangen of iemand die op bezoek komt en vergeten te sturen ben🙈 Maar mijn moeder krijgt ook nog 2 extra kaartjes die maakt daar dan een geboorteschoentje van 🥰 En 1/2 kaarten voor ons zelf👶💙 Hier moet de kleine alleen nog geboren worden en dat we de gewicht. Datum, lengte enz kunnen door geven. En de geboortekaartjes thuis ontvangen en in de enveloppen steken en de sluitzegel erop plakken en op de bus te doen🙈🙏 adressen zijn al geschreven en de postzegels zitten al op de enveloppen die sws op de post gaan🙏

5 jaar geleden

Reactie op Laura R

Ik heb geboortepostzegels gekocht. 50 stuks voor €45 ongeveer bij PostNL. ...
Dank je voor al de tips! Ideaal dat je zoveel mensen dichtbij hebt wonen zeg! Ik heb veel familie verder weg.. maar super fijn voor jou! Ik heb ze inderdaad ook al klaar, alleen nog datum aanpassen en gewicht ja 🤗 wanneer ben je uitgerekend?