6 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg mee!

3 jaar geleden

Ik lees mee!

3 jaar geleden

Ik heb voor nu gewoon een simpel potje van de kruidvat en die heb ik in de woonkamer staan zodat ze een beetje went aan het potje af en toe zit ze er op Als we echt serieus met de zindelijkheidstraining beginnen ga ik die van fisher price kopen dat is een 3 in 1 die kan je later ook als verhoging gebruiken om op de wc te klimmen en als verkleiner voor de wc ideaal

3 jaar geleden

Pak er 1 waarbij je een kleiner deel uit kunt nemen, dat giet een stuk handiger leeg!

3 jaar geleden

Ons was het advies gegeven zo simpel mogelijk als ze klein zijn....dan worden ze niet afgeleid door toeters en bellen. 💁 Dus wij hebben het simpelste roze potje wat we konden vinden van 2,99. Nu is het perongeluk 1 keertje gelukt een paar weekjes geleden en sinds dien pakt ze het potje en zet ze hem op der hoofd🙈. Dus we blijven volhouden maar misschien toch nog te vroeg voor nu....

3 jaar geleden

Ik heb een dure met zo’n kleiner potje erin en een goedkope van de Hema die ik net zo goed vind werken😅. Met elke verschoning zet ik haar erop en dan doet ze vaak wel een plasje, hard klappen als het lukt en ze vind het helemaal leuk maar aangeven dat ze moet doet ze nog niet..