8 Reacties
2 jaar geleden
Hier begint er wel meer duidelijkheid in te komen. Nu zegt ook woorden met drie lettergrepen of twee worden achter elkaar bijvoorbeeld doei papa... Soms zegt ze dingen en dan begrijp ik pas later wat ze zegt. Het is nog steeds altijd even duidelijk maar dat begin wel te komen .
2 jaar geleden
Hier begint nu ook pas te komen.
Mevr liep al met 10 maanden overal super snel in. Maar praten ho maar. Hier komen we ook niet verder dan mama papa, eten, zitten, eend,(zelfs tegen vogels) ben toevallig van de week op CB geweest en alles was goed hoefde pas 3 jaar en 7 maanden terug te komen. Ze maakte zich geen zorgen 💁🏼♀️
2 jaar geleden
Mijn zoontje zegt enkele woorden en rest is brabbel. Hij herhaalt ons soms met zelfs 3/4 woorden, maar gebruikt de woorden niet uit zichzelf. Gaat nu 1,5 maand naar logopedie. Cb en neuroloog maken zich erg veel zorgen erover en de KNO arts niet. Mn zoontje heeft al jaar lang oorontstekingen ( stuk of 20 nu). Kno vindt de achterstand logisch want hij hoort weinig.
🤷🏻♀️🤷🏻♀️
2 jaar geleden
De enige woorden die goed verstaanbaar zijn zijn mama,papa en eten. Hij heeft nog enkele andere woorden maar die moet je kennen anders heb je geen idee.
Lopen nu sinds 2 maanden bij het expertise centrum om te achterhalen waar het knelpunt zit. Hij wordt iig binnenkort geopend aan z'n buisjes en neusamandelen ivm oorontstekingen.
Hoop zo dat dat het knelpunt was en geen TOS. Om eerlijk te zijn heb ik er best veel stress van.
Wil ook zo graag met hem praten.
2 jaar geleden
Hier hele verhalen een liedjes. Gemixt vanwege tweetalig opvoeden. Al een tijdje korte zinnen van 2 a 3 woorden en sinds 12 juni 2 jaar geworden en kan echt al gesprekjes voeren.
Het lopen kan hij pas sinds 14 juni. Daarvoor liep hij helemaal niet of een stapje of 2... en dat deed hij ook maar een paar keren.
2 jaar geleden
Drama hier, hij snapt alles en kan alles aanwijzen als ik iets vraag en kan dieren geluiden na doen. Maar wilt verder alleen maar mama zeggen😅