12 Reacties

4 jaar geleden

Ikea kinderstoel antilope Meteen een blad en kussen erin meebestellen Ook makkelijk als je het wilt meenemen in de auto ofzo

4 jaar geleden

Reactie op Crazyclien

Ikea kinderstoel antilope Meteen een blad en kussen erin meebestellen Ook m ...
Antilop
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Kunnen die bandjes niet nog strakker? Mijn zoontje doet dit ook, als de bandjes niet strak genoeg zitten. Het lijkt alsof ze mega veel ruimte heeft namelijk. Misschien extra kussen bij haar rug? Dan komt ze wat verder naar voren en zit ze dus ook strakker in die bandjes en tegen het blad aan? Wij hebben de stokke click, ideale stoel, maar zou zonde zijn als je weer een nieuwe moet kopen!

4 jaar geleden

Reactie op Babyjuni01062020

Kunnen die bandjes niet nog strakker? Mijn zoontje doet dit ook, als de ban ...
Ik vind het zo lastig met die bandjes, want ze zitten maar op 1 plek vast. Het liefst zou ik ze achterlangs de rugsteun doen, maar dat kan weet niet😫. Ik ga morgen weer wat uittesten met andere kussens, de bandjes enzo. Het liefst kopen we ook geen nieuwe, maar ik wil ook niet dat haar rugje slecht groeit😞.

4 jaar geleden

Mijn kleine is ook 6,5 maand, maar ik wacht nog even tot hij echt zelf in zithouding kan komen. Dat is beter voor de ontwikkeling. Ik geef hem nu z'n hapjes in de wipstoel. Meer info: https://www.24baby.nl/baby/babyspullen/kinderstoel/#:~:text=Wanneer%20je%20baby%20zelfstandig%20kan,en%209%20maanden%20oud%20is. Wanneer is je baby klaar voor een kinderstoel? Wanneer je baby zelfstandig kan zitten, is het tijd voor de kinderstoel. Hierbij is het belangrijk dat je kindje geen ondersteuning meer nodig heeft en zelf vanuit een liggende positie in zithouding komt. Dit kan hij meestal als hij tussen de 6 en 9 maanden oud is.

4 jaar geleden

Wij hebben de stokke stoel, maar ook met bandjes gaat ze steeds naar voren. Nu maar een handdoek ervoor gedaan zodat ze niet zoveel speling heeft 🙂

4 jaar geleden

Wij hebben dit met de Alpha Hauck stoel. Ik heb een andere stoel aangeschaft, een inklapbare van Chicco (als tweede getest op consumentenbond)

4 jaar geleden

Reactie op steffm

Wij hebben de stokke stoel, maar ook met bandjes gaat ze steeds naar voren. ...
Voor de stokke is een blad erop een uitkomst, hierbij kan ze steunen. Wij hadden het zelfde probleem

4 jaar geleden

Ikea met verkleiner en blad! We hebben een trip trap maar ons smal ventje zit nu toch gewoon steviger in de Ikea stoel

4 jaar geleden

Reactie op Svemke

Ik vind het zo lastig met die bandjes, want ze zitten maar op 1 plek vast. ...
Ja ik zie het! Maar misschien kan je ze helemaal op zijn strakst doen, dan je dochtertje in de stoel zetten en dan meten hoeveel ze groter moeten zeg maar. Zo heb ik het bij mijn zoontje ook gedaan 😊 En die zit nu perfect erin.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op Crazyclien

Ikea kinderstoel antilope Meteen een blad en kussen erin meebestellen Ook m ...
Dit is de tip! Hier ook (met bijpassend opblaaskussen) om te overbruggen. Onze zoon zit er perfect in, de stokke stoel die we hebben bied nog niet voldoende ondersteuning.. Het is ook nog eens een goedkoop alternatief en ideaal om mee te nemen. Enige nadeel zijn de poten waar je gegarandeerd een keer overheen struikelt 😉

4 jaar geleden

Bedankt voor het meedenken allemaal! Probleem met een nieuwe stoel was, inderdaad zonde van het geld.. maar de Ikea vind ik een mooie middenweg! Deze gebruikt ze blijkbaar ook op de KDV 😁. Net op marktplaats eentje met toebehoren gevonden.