5 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zelf psoriasis waar ik tijdens en vlak na mijn zwangerschap weer erg last van kreeg. Salcura bioskin en/of cbd wondercreme van Lucovitaal helpt bij mij heel erg goed (beide te koop bij Holland and Barrett). Sterkte!

5 jaar geleden

Reactie op Esdoorn

Ik heb zelf psoriasis waar ik tijdens en vlak na mijn zwangerschap weer erg ...
Bedankt voor de tip! Ga ik morgen eens op pad om dat te proberen. Hopelijk krijg ik het daarmee onder controle

5 jaar geleden

Ik heb bij beide zwangerschappen ook jeuk gehad. Bij de eerste ging het na een paar dagen over. Bij mijn 2de van 19 juni loop ik ook nogsteeds met jeuk. Mijn huisarts vertelde me dat het na de bevalling wel 2 tot 6 weken kan aanhouden. En hij ook al eens iemand had gehad met 6 maanden sorry heb geen tip helaas

5 jaar geleden

Reactie op Nww

Ik heb bij beide zwangerschappen ook jeuk gehad. Bij de eerste ging het na ...
Misschien heb ik een verlichtingstip. Na veel lezen op internet kom je toch het een en ander tegen. Ik heb sinds vandaag calendula zalf van kruidvat eigen merk. Als je dit op smeert verdwijnt de jeuk voor een paar uur zo fijn! En mijn huid word ook een stuk rustiger. Niet meer zulke grote dikke plakkaten met jeuk op m'n armen en benen. Ik zit momenteel aan de prednison omdat de jeuk niet te houden is. Dat werkt helaas niet maar de zalf tot nu toe na 2 keer smeren wel.

5 jaar geleden

Reactie op Nww

Ik heb bij beide zwangerschappen ook jeuk gehad. Bij de eerste ging het na ...
Hopelijk duurt het niet tot 6 maanden 🙈 maar is het met max 2 weken voorbij. Anders kun je me opvegen denk ik haha