5 Reacties

4 jaar geleden

Ik maak gewoon ons eten klaar en haal daar een portie voor mijn zoontje af voordat ik het zout of sambal of iets dergelijks toevoeg. Hij eet echt alles mee! Vanavond hadden we bijvoorbeeld pasta met kip, courgette, paprika, gezeefde tomaten, beetje cr猫me fraiche en wat kruiden. Dan schep ik zijn portie eraf en doe ik voor ons nog een bouillonblokje erdoor.

4 jaar geleden

Hier eet ze alles al mee馃構馃槉alleen voor haar maak ik het klein... Zelfs frietjes enz. Ik doe niets meer aparts....

4 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Hier eet ze alles al mee馃構馃槉alleen voor haar maak ik het klein... Zelfs fri ...
Wij eten vaak wel uit pakjes zoals knorr of pastasaus maar dat is vaak te zout voor haar

4 jaar geleden

Reactie op Zwangerjuni

Wij eten vaak wel uit pakjes zoals knorr of pastasaus maar dat is vaak te z ...
Misschien kan je dan, voordat je zo'n zakje van knorr of de pastasaus erbij doet, alvast voor haar een portie eraf scheppen en iets erdoor roeren wat wel kan? Zoals gewoon wat losse kruiden of tomatenpuree of beetje roomkaas (ligt er even aan wat je eet 馃檲). En heel af en toe, eet hij hier ook gewoon de macaroni mee met een zakje van knorr hoor. En hij krijgt hier ook wel eens een pannenkoek of wat frietjes. In totaal moet de hoeveelheid zout natuurlijk niet teveel zijn, maar heel af en toe iets waar eigenlijk wat teveel zout in zit, kan geen kwaad.

4 jaar geleden

Reactie op Zwangerjuni

Wij eten vaak wel uit pakjes zoals knorr of pastasaus maar dat is vaak te z ...
Tomato frito vinden ze meestal erg lekker als sausje erdoorheen