54 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dat bij mijn dochter gebruikt vanaf 6 weken tot maand of 6 denk ik. Ze spuugde hele golven en had veel pijn. De omeprazol heeft toen wonderen verricht!

5 jaar geleden

Onze dochter moet het ook nemen (2 x 2ml). Het echte krijsen na haar fles is weg, maar ze blijft heel onrustig. Ik heb het gevoel dat ze nog steeds last heeft van de reflux. Dus ik ben niet 100% overtuigd van de omeprazol.

5 jaar geleden

Reactie op Caro003

Onze dochter moet het ook nemen (2 x 2ml). Het echte krijsen na haar fles i ...
Ben je bij een osteopaat geweest?

5 jaar geleden

Mijn dochter van 6 weken heeft het ook. Gilde alles bij elkaar na elke voeding omdat ze bijna de hele fles weer terug gaf. Mij werd geadviseerd om Johannes broodpitmeel aan de voeding toe te voegen. Dat verdikt iets de voeding waardoor ze het minder snel terug geven. Bij mij ons heeft het enorm geholpen.

5 jaar geleden

Reactie op Caro003

Ook de vloeibare variant dus? Wij geven nu 2x 3ml, het hielp een paar dagen maar nu kan ze weer uren wenen. De suspensie is verkleurd en online lees ik dat het dan mss niet meer goed helpt, maar de fles is nog maar een week oud...

5 jaar geleden

Reactie op ShirleyRomy

Mijn dochter van 6 weken heeft het ook. Gilde alles bij elkaar na elke voed ...
Ik geef bv dus indikken is moeilijk. Ze geeft ook niet veel terug, heeft meer last van verborgen reflux.

5 jaar geleden

Mijn beide kinderen hebben dat gehad. Maar let op. De Losec MUPS. niet de capsules met balletjes erin. De kinderarts vertelde mij destijds dat ze die balletjes uit poepen en het lichaam ze niet goed opneemt. De mup los je op in lauw water in een spuitje. Die heeft een afgifte de hele dag. Wat zijn de klachten van je kleintje?

5 jaar geleden

Reactie op ShirleyRomy

Mijn dochter van 6 weken heeft het ook. Gilde alles bij elkaar na elke voed ...
Wij zijn ook gestart met johannes brood pitmeel. Hoeveel doe je erbij?

5 jaar geleden

Reactie op LadiDi

Mijn beide kinderen hebben dat gehad. Maar let op. De Losec MUPS. niet de c ...
Ze weent overdag heel veel, soms 7 uur zonder te slapen. Aanslag op haar tong, constant haar tong uitsteken, wenen na het eten. Welke klachten hadden jouw kindjes?

5 jaar geleden

Hier advies ook om verdikking te gebruiken. Wat ons helpt alleen zo heb je bijna geen leven ;)) om ze constant in de draagdoek te hebben. Maar we hebben het er voor over

5 jaar geleden

Reactie op Vptje

Ook de vloeibare variant dus? Wij geven nu 2x 3ml, het hielp een paar dagen ...
Ja, zo'n witte siroop. Hier is de kleur nog steeds hetzelfde.

5 jaar geleden

Reactie op maritkan

Ben je bij een osteopaat geweest?
Al 3 keer bij een osteopaat geweest. Ofwel heb ik geen goeie ofwel doet dit voor haar geen wonderen zoals bij sommige anderen 馃槈.

5 jaar geleden

Reactie op Caro003

Ja, zo'n witte siroop. Hier is de kleur nog steeds hetzelfde.
Echt? Ik zit al aan mijn 3e fles op 3 weken. Verkleurt binnen de week, dan wordt het grijs/paars. Al door verschillende apothekers laten maken...

5 jaar geleden

Reactie op Vptje

Echt? Ik zit al aan mijn 3e fles op 3 weken. Verkleurt binnen de week, dan ...
Hier zit het in een geel flesje in de koelkast. Tot nu toe geen enkel verschil te merken.

5 jaar geleden

Je kan het ook in capsules krijgen en dan kan je de poeder in een klein beetje melk stoppen en dan geven.

5 jaar geleden

Achjaa osteopaat is ook geen wonderpersoon natuurlijk.. 馃槒 meer t idee baat t niet dan schaadt t niet 馃憤 Jammer dat t niet werkt 馃様

5 jaar geleden

Onze dochter huilde de eerste weken constant en had precies continu honger We zijn tot 3 x toe veranderd van flesvoeding Van nutrilon 1 naar nan1 naar nan verzadiging Omdat de kinderarts ervan overtuigd was deze laatste DE oplossing zou zijn Maar niets was minder waar Ze had na anderhalf uur alweer honger !! Was uiteraard ook ongelooflijk ongemakkelijk, had verschrikkelijke krampen , huilde constant We zijn toen overgeschakeld naar nutramigen 1 ( voor kindjes die koemelk allergie zouden hebben) Al na 2 flessen hadden we een andere baby Geen krampen meer , geen huilbuien Heerlijk slapen Ze slaapt nu zelfs door 馃コ馃コ馃コ Halleluja zou ik zeggen 馃挄馃挄

5 jaar geleden

Reactie op Vptje

Ze weent overdag heel veel, soms 7 uur zonder te slapen. Aanslag op haar to ...
Ons dochter deed dat ook en dat wees volgens onze kinderarts inwendige reflux Omdat we dan andere voeding zijn gestart is dat ook gestopt 馃槈

5 jaar geleden

Hier ook een enorme spuger. Vanaf vrijdag begonnen met omeprazol omdat de slokdarm zo ge茂rriteerd werd dat hij oud bloed opspuugde. De volgende dag was het een heel ander kind (rustiger, veel slapen, weinig spugen) maar vanaf zondag is alles weer 3x kut. Vandaag paarse spuug, dus de huisarts weer gebeld en word nog teruggebeld door ze na overleg. Ben z贸 klaar met dat gespuug en gezeur eromheen en word er zo dood moe van.. Heb nog een zoontje van 2 erbij lopen maar ben continu met de baby bezig. Voeden en daarna de kots opruimen, verschonen en in slaap wiegen. En dan weer een hazenslaapje van 30 of 45 minuten... Al 2 keer bij de osteopaat geweest overigens en er zit niets vast, die kon niets betekenen.

5 jaar geleden

Reactie op Caro003

Hier hetzelfde, ze is nu 12 weken. En krijgt al groentenpap op aanraden van de kinderarts. Maar ze blijft zo onrustig... ik vraag mij af wanneer het ooit beter zal worden... 馃様