6 Reacties

5 jaar geleden
Ja dat kan. De regeldagen zijn geloof ik met 9 dagen, 3 weken, 6 weken, 9 weken en 3 maanden. Tenminste dat werd mij verteld. Mijn dochter is vandaag precies 3 maanden en die had het een paar dagen geleden.

5 jaar geleden
https://www.24baby.nl/baby/borstvoeding/regeldagen/
Geld ook voor flesvoeding

VRIEND
5 jaar geleden
Ja dit hebben wij ook gehad. Echter drinkt onze kleine man vaak wel zijn flesseb leeg, maar ineens kwam hij om 0.30 en 4.30. Dit waren uiteindelijk maar 2 nachten en toen kwam hij weer om 4.00 na zijn laatste fles om 7.30.
Echter is zijn ritme nu weer veranderd want sinds 2 dagen pakt hij sowieso 4 uur tussen de flessen en is zijn ritme ineens: 6.00-10.30-14.15-18.00-21.15
Het was: 8.00-12.00-16.00-19.30-3.30/4.00
Dus tja... nog geen pijl op trekken 😅

5 jaar geleden
Tja, het is ook gewoon nog steeds een mensje, he en geen robot die je kan africhten om altijd op dezelfde tijden te eten. Misschien had ze gewoon een keertje extra honger! Die van mij wordt de ene nacht 1x wakker en de andere nacht 5x en alles er tussen in en is een supervrolijk baby'tje.
Ik zou me er niet zo druk om maken, go with the flow :)!

VRIEND
5 jaar geleden
Tja, het is ook gewoon nog steeds een mensje, he en geen robot die je kan a ...
Dit ben ik helemaal met je eens, maar, ik weet nog goed hoe het is om voor het eerst moeder te worden. En dan kun je echt niks met zo’n advies. :)
Ten minste, dat kon ik echt niet, dan dacht ik ja maar HOE krijg ik dan OOIT iets voor elkaar als elke dag anders gaat zijn. En kan IEMAND me gewoon een regel geven. Of een planning. Of iets van houvast. Maar dat bestaat dus helaas niet.
Het is inderdaad go with the flow en niet verwachten dat als vandaag iets op een bepaalde manier gaat het morgen ook zo is.
En hier heb je nú ook niets aan maar als je wat weken verder bent of misschien ooit aan een tweede toe bent dan zul je zien dat je dan het hele go with the flow wel te pakken hebt. En dat kun je dan weer (tevergeefs ;) aan nog nieuwere moeders uitleggen.