6 Reacties
5 jaar geleden
Bij ons had het te maken met koemelkallergie. Zou evt. Ook warmteuitslag kunnen zijn.
5 jaar geleden
Reactie op littlegirl
Geen idee wat het is 馃槥

Hmm hier twijfel ik over. Ik zou voor de zekerheid even na laten checken
5 jaar geleden
Klinkt voor mij ook als ooievaarsbeet. Niks aan te doen en een hardstikke onschuldig geboortevlekje. Mijn dochter heeft het ook op haar rechterooglid en in de nek. het wordt vaak roder als mn meisje het warm heeft of wat gestresst is. Verder geen last van. Ik vind het wel schattig. 鈽猴笍
5 jaar geleden
Ik denk dat als ze het niet al had vanaf haar geboorte het ook geen ooievaarsbeet is. Het lijkt een beetje op eczeem. Heeft mijn meisje ook vanaf dat ze ongeveer 10 weken oud is. Vooral op haar wangetjes, nekje en romp. Zag ook niet dat ze jeuk had. Ben er mee naar de huisarts geweest en die gaf aan dat veel babies dit hebben, vooral als de moeder ook last heeft van gevoelige huid (klopt). Huisarts gaf ook aan dat het waarschijnlijk niet met een allergie te maken heeft. Als ze bijv allergisch zou zijn voor koemelk dan zou ze ook niet willen eten en veel spugen. Heb een vette vaseline creme gekregen om haar mee in te smeren en het is nu echt een stuk minder. Maar goed, ik ben ook maar een leek, dus mijn advies is; vraag de huisarts als je er niet gerust op bent!