74 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Ik vervloek echt die soft rompertjes van Zeeman.. nog nooit zulke niet-rekbare rompertjes meegemaakt. Grote fan van de Hema rompertjes.
5 jaar geleden
Hema overslag rompers,maar altijd korte mouw. Vind mijn mannetje fijner, hij vindt t maar niks als iets te strak zit en twee mouwen over elkaar ook zeker niet.
5 jaar geleden
Hema omdat die lekker rekbaar zijn en H&M omdat die eigenlijk altijd wel goed op maat vallen bij onze zware dochter. Ik let er wel op hoe de mouw is afgewerkt, het liefst heel simpel enkel omgezoomd.
VRIEND
5 jaar geleden
Zara, en heb er net eentje gehaald bij de Hema (bamboe) om te proberen. De korte van de Hema vind ik sowieso fijn en de lange van prenatal ook, maar die zijn in dubbele maten. Ik zweer overigens bij de overslag rompers 😅.
5 jaar geleden
Reactie op lafemmeNadiaJager
Ik vervloek echt die soft rompertjes van Zeeman.. nog nooit zulke niet-rekb ...
Echt he! Vreselijke dingen zonder rek.. Pffff 😏🤣
VRIEND
5 jaar geleden
Bamboom! Super fijn. Had eerst alleen rompers van petit bateau, maar na de bevalling en maatje groter al snel Bamboom gekocht. Super rekbaar en ademend bamboekatoen. We hebben mouwloos (geboren in juni, was bloedheet de eerste weken), korte mouw en lange mouw. Te koop (online bij oa Babypark en Babyjungle. Ze is hier ook maat 62/68 en past nog steeds de 3+ maanden overslag romper. Daarna wordt het een normale zonder overslag. Niet de goedkoopste maar wel de fijnste Vinden wij!