74 Reacties

5 jaar geleden

Hema

5 jaar geleden

Wibra

5 jaar geleden

Ik vervloek echt die soft rompertjes van Zeeman.. nog nooit zulke niet-rekbare rompertjes meegemaakt. Grote fan van de Hema rompertjes.

5 jaar geleden

Ik vind de overslag rompertjes van de zeeman heel fijn

5 jaar geleden

Hema overslag rompers,maar altijd korte mouw. Vind mijn mannetje fijner, hij vindt t maar niks als iets te strak zit en twee mouwen over elkaar ook zeker niet.

5 jaar geleden

Hema omdat die lekker rekbaar zijn en H&M omdat die eigenlijk altijd wel goed op maat vallen bij onze zware dochter. Ik let er wel op hoe de mouw is afgewerkt, het liefst heel simpel enkel omgezoomd.

5 jaar geleden

Hema overslagromper met lange mouwen en prenatal rompers. Ik heb ook h en m overslagrompers maar deze stof lubbert erg.

VRIEND

5 jaar geleden

De C&A! Veel leuke rompers, €3,- per stuk. Heb net weer 6 rompers erbij gekocht met lange mouwen en juist omdat de mouwen rekbaar zijn. Hema heeft soms ook fijne rekbare romper mouwen, maar niet allemaal. Ik ben heel tevreden over die van C&A

5 jaar geleden

Zara, en heb er net eentje gehaald bij de Hema (bamboe) om te proberen. De korte van de Hema vind ik sowieso fijn en de lange van prenatal ook, maar die zijn in dubbele maten. Ik zweer overigens bij de overslag rompers 😅.

5 jaar geleden

Zeeman en Hema overslagrompers. Ik vind ze allebei fijn!

5 jaar geleden

C&a zijn top. HM ook top. Ik ben ook dol op overslag rompers. Krijg daardoor toch 1 boze blik minder tijdens het aankleden🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Zeeman, maar ik ken je probleem. Die van de h&m vind ik fijner, maar duurder.. En aangezien onze kleine heel snel groeit, vind ik dat zonde. Dan moet ik maar iets langer vroeten naar haar handjes 😂

5 jaar geleden

Reactie op lafemmeNadiaJager

Ik vervloek echt die soft rompertjes van Zeeman.. nog nooit zulke niet-rekb ...
Echt he! Vreselijke dingen zonder rek.. Pffff 😏🤣

5 jaar geleden

Alleen maar van het merk Next . Die zijn voordelig ,fijn om aan te doen en te wassen verkrijgbaar in lange mouw korte mouwen en spaghetti bandjes in packs van 5, 7 of 10

5 jaar geleden

Zeker niet de enige moeder die gek is op overslag rompers dus😂

5 jaar geleden

Overslag rompers van de prenental. En van de Hema, vinden wij persoonlijk het fijnst.

VRIEND

5 jaar geleden

Bamboom! Super fijn. Had eerst alleen rompers van petit bateau, maar na de bevalling en maatje groter al snel Bamboom gekocht. Super rekbaar en ademend bamboekatoen. We hebben mouwloos (geboren in juni, was bloedheet de eerste weken), korte mouw en lange mouw. Te koop (online bij oa Babypark en Babyjungle. Ze is hier ook maat 62/68 en past nog steeds de 3+ maanden overslag romper. Daarna wordt het een normale zonder overslag. Niet de goedkoopste maar wel de fijnste Vinden wij!

5 jaar geleden

C&A vind ik wel fijn en ze hebben er altijd lekker goedkope romperkes. 😊

5 jaar geleden

Ik herken je probleem maar dan bij de Hema rompertjes. De armpjes zijn te smal voor wat vollere baby’s. Ben nu heel tevreden over de rompertjes van H&M. Heb met korte mouwen wel gewoon Hema.

5 jaar geleden

Hema bamboo overslag rompertjes. Niet de goedkoopste wel de fijnste.