24 Reacties

5 jaar geleden

Hahah hier het zelfde.... Een zomerslaapzakje is voldoende hoor met zoon weer. Wat zou je zelf aandoen? En als ze het fris krijgt laat ze zich wel horen... Maar hier ook de grootste lol dat ze de hele box en bed doorkan op haar rugje🤣 van de week had ze beetje bloed op haar hoofdje ze was zo hard aan het bonken met benen en rug om zich te verplaatsen en boem zo tegen een speelgoedje aan..... Ze blijven nu niet meer onder het lakentje liggen geloof me...

5 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Hahah hier het zelfde.... Een zomerslaapzakje is voldoende hoor met zoon we ...
Haha die van jou heeft dus ook de turbo knop gevonden? Merk echt dat als ze nu wakker is dat ze echt heel druk is. Hoop bewegen en lachen, en idd dat je denkt dit doet toch pijn aan je hielen, je gaat zowat door het boxkleed heen 🤣 Vind het wel gezellig hoor, maar is ineens echt sinds 2 dagen.

5 jaar geleden

Reactie op Anne16

Haha die van jou heeft dus ook de turbo knop gevonden? Merk echt dat als ze ...
Ja ik vind het echt grappig worden nu. Ze probeerd er ook nu geluidjes uit te persen🤣 maar ik moet wel zeggen ik heb het geluk al vanaf dag 1 een heel tevreden en makkelijke baby te hebben. Ze huilt echt bijna nooit.... Dus ze is echt lachend en kraaiend en heel bewegelijk alles aan het verkennen🤣 en ineens is ze dan stil en slaapt als een roosje... Dan moet ik zo lachen.... Boem boem boem in de box en kraaien en lachen... En ineens slaapt ze heerlijk

5 jaar geleden

Hier ook! Hij is morgen 8 weken en gaat heel z'n bed door! Ik moet zeggen dat ik het ook eng vind met een laken. Hij slaapt nu in z'n luier vanwege de warmte, maar hierna maar in een slaapzakje. Ik kan trouwens ook geen Doomoo rug of zijligkussen gebruiken. Hij weet daar ook uit te komen of te draaien😅

5 jaar geleden

Onze kleine man doet dit nu een ruime week en is nu 6,5 week. Zelfs in zijn Puckababy gaat hij zijn hele bed door. Geen laken meer voor hem op het moment, maar vorige week merkte ik wel dat stevig instoppen wel iets scheelt.

5 jaar geleden

Hahaha 😂 dat klinkt als een slim en beweeglijk meisje 💪😉 Mijn zoontje lag vannacht ineens dwars in zijn wiegje 😳 Hij is 11 weken. Ik doe hem wel een slaapzakje aan, maar dat helpt hier niet echt. Het lijkt mij wel een betere optie dan onder een lakentje. Zou het gewoon proberen. Succes!

5 jaar geleden

Hier ligt ze nog in een kleine wieg dus kan ze dat niet in bed doet ze dat ook

5 jaar geleden

Dat heeft onze dochter ook. De slaapzak gaat dat nu nog tegen, maar mijn ervaring met onze oudste is dat ze toch sterker worden en dan gaan ze het hele bed door. Tijd voor een goede slaapzak zonder lakentje of dekentje 👍🏻 dan maakt het niet uit hoe ze in bed liggen.

5 jaar geleden

Onze dochter had zichzelf helemaal los geschopt van onder de deken en ik vond haar zo

5 jaar geleden

Reactie op babygirljuni060620

Onze dochter had zichzelf helemaal los geschopt van onder de deken en ik vo ...
Haha heerlijk! Gister hadden wij ineens een sirene 🚨 in de ochtend (uur of half 8) omdat ze haar been tussen de spijlen had gedaan tijdens haar draaikunsten haha, schrokken ons wezenloos 😂

5 jaar geleden

Reactie op Lindaa36

Dat heeft onze dochter ook. De slaapzak gaat dat nu nog tegen, maar mijn er ...
Ja ik ga het gewoon proberen met slaapzak en dan merken we het wel. Vooral fijn dat haar benen dan niet tussen de spijlen komen midden in de nacht 😅 Rondjes draaien moet ze lekker doen als ze dat leuk vindt maar moet wel veilig zijn hihi

5 jaar geleden

Reactie op Patricia1990

Onze kleine man doet dit nu een ruime week en is nu 6,5 week. Zelfs in zijn ...
Ja normaal stopten wij haar ook stevig in (inbakeren met hydrofiel en dan laken/deken erover afhankelijk van het weer) maar met die hitte nu natuurlijk alleen ene luier al te veel eigenlijk. Proberen het gewoon met een slaapzak en wellicht ook met lakentje nog als het weer wat frisser is

5 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Ja ik vind het echt grappig worden nu. Ze probeerd er ook nu geluidjes uit ...
Klinkt heeel bekend! Deze geeft alleen een (huil)signaal als er iets is, en voor de rest lacht ze zich rot om alles wat je tegen dr zegt. De wipstoel snapt ze nog niks van en het boekje ook niet, maar lachen dat ze wederom kan 😂😂

5 jaar geleden

Reactie op Anne16

Haha heerlijk! Gister hadden wij ineens een sirene 🚨 in de ochtend (uur o ...
Oh jeetje dat is schrikken. Ik zag haar zo liggen via de baby toon maar het leek net of ze op haar buik was gedraaid dus ik ben als een ninja naar boven gerend, toen lag ze zo. Maar ik schrok wel.

5 jaar geleden

Reactie op babygirljuni060620

Oh jeetje dat is schrikken. Ik zag haar zo liggen via de baby toon maar he ...
Ja snap ik dat je schrok... ik schrok vanmorgen ook hoor. Ik moest echt kijken hoe dr hoofd lag en dacht echt huh, kan je dit ineens? Vriend wakker gemaakt, heb jij dr andersom neergelegd? Nop... Nouja beter dat ze het nu testen zonder al te veel lakens dan dat er een laken en deken enzo in bed bij liggen!!🤭

5 jaar geleden

Reactie op Anne16

Ja snap ik dat je schrok... ik schrok vanmorgen ook hoor. Ik moest echt kij ...
Ja inderdaad. Ik was alleen thuis dus ik kon niet even naar mijn partner lopen. Had hem wel de foto gestuurd, toen moest hij lachen

5 jaar geleden

Dat is rap! Die van mij ligt alleen in tencel slaapzak en lag van de week en de dagen erop ook ineens onderin bed 😅 Ik dacht eerst dat hij op zijn buik lag dus schrok me rot want zijn nekje is nog niet zo sterk omdat meneer tummy time verschrikkelijk vindt.. en met die hitte ga ik hem niet perse straffen ‘omdat het moet’.. maar denk dat hij het anders ook wel op een schreeuwen zet 😬

5 jaar geleden

Die van ons (bijna 7w) draait ook ik bed 😆 hier in de hitte alleen de luier en anders een slaapzak ik gebruik zelf geen laketje of deken

5 jaar geleden

Hier ook een dame van 8 weken die complete pirouetten draait in bed met zomer slaapzak aan. Draait ook al op haar zij. Volgens CB inderdaad erg snel maar je kan er weinig aan doen. Vastleggen in zo’n band is gevaarlijk. Dus gewoon n beetje in de gaten houden dat ze niet te gevaarlijk doen was t advies🤣

5 jaar geleden

Reactie op Anne16

Klinkt heeel bekend! Deze geeft alleen een (huil)signaal als er iets is, en ...
Ah lief toch 😍