49 Reacties

5 jaar geleden

Ik merk vooral dat m’n wereldje wel heel klein is geworden. Nou was dat al zo vanwege Corona, maar door al die nieuwe besmettingen ga ik ook niet gezellig even bij iedereen op bezoek of zo... Dus we zitten thuis, wandelen een rondje ‘s morgens vroeg of ‘s avonds laat met dit weer en....dat is het😅

5 jaar geleden

Precies hetzelfde hier. Ik kan niks doen want als ik boven aan het werk ga en de kleine ligt te slapen word ze wakker. Ik doe gewoon niks de hele dag. Verveel mij op een dag heel erg. Ben blij dat ik volgende week vrijdag weer kan werken, was het al maar zover. De tijd kan niet snel genoeg gaan. Wel voel ik mij best schuldig dat ik zo denk.

5 jaar geleden

Ik vind het nu met de hitte wel een beetje saai, omdat ik veel met mijn dochter binnen zit. Ik probeer op de momenten dat het kan lekker naar buiten te gaan en als m'n man thuis is ook even alleen of met vriendinnen wat leuks te doen :) Hopelijk is de hitte snel weer over, want ik verlang nu zelfs naar de herfst haha.

5 jaar geleden

Jahoor, vindt er de eerste maanden geen zak aan 😂 al dat gehuild en gejammer. Poepen, eten, slapen en opnieuw. Vind het pas leuk worden als ze zo 4 a 5 maand zijn

5 jaar geleden

Haha, precies om die reden vind ik de babytijd niet leuk. Ik hou ook mega veel van mijn zoontje en doet het mega goed, maar het is inderdaad saai. Ik ben blij dat hij zo snel vooruit gaat met brabbelen, lachen, enz. Dat maakt het nog een beetje leuk.. 😋 dus ik snap je helemaal. Maar ik kijk uit naar de tijd dat hij wat meer speelt. Misschien ben ik nu een slechte moeder 🥴

5 jaar geleden

Hahahah, kijk die reacties binnen 10 minuten! 😅 volgens mij vinden we het allemaal net zo frustrerend 😋

5 jaar geleden

Ja herkenbaar! Vooral het minder slapen overdag maakt dat we veel aan elkaar geplakt zitten, momenteel heel letterlijk 😉 (warm!!) Maar ik denk dat dat ook bij de eerste maanden hoort? Misschien kunnen meer ervaren mama's (dit is onze eerste) hier hun licht op werpen 😀

VRIEND

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde.. Vind de babytijd echt niks.. Dit dacht ik al van tevoren. Ben inderdaad blij dat ze dadelijk weer wat meer kan. Alleen sommige kijken wat vreemd naar je als je dit zegt. Kijk ook uit naar dat ik weer kan gaan werken even wat anders. Vind het knap dat sommige moeders het heerlijk vinden om hele dagen thuis te zijn..

5 jaar geleden

Reactie op MommyD

Haha, precies om die reden vind ik de babytijd niet leuk. Ik hou ook mega v ...
Ja dat brabbelen, lachen en die interactie is leuk hè! Daar genieten wij ook enorm van

5 jaar geleden

Ik ben super blij met haar maar soms zit je écht pffff ik.wil weer wat meer z zoals ik kijk uit dat ik straks weer kan werken en ja ik geniet zeker van haar

5 jaar geleden

Jeps! Same here! 🤣 Kan niet wachten tot hij wat groter is 😜

5 jaar geleden

Ik ben zo blij dat er meerdere zijn die het gewoon saai vinden en natuurlijk hou ik ontzettend van mijn mannetje maar ook ik ben blij als het wat meer kan dan slapen, huilen en poepen. Het lachen en brabbelen is wel al heel schattig

5 jaar geleden

Jup , ik ben ook blij als de de eerste 3 maanden voorbij zijn ben onwijs blij dat hij zo lief en gezond is maar ik vind het heerlijk als je dadelijk makkelijker van huis weg kunt en je echt interactie krijgt met de kleine.

5 jaar geleden

Ja zooooo herkenbaar! Wij hebben airco in ons hele huis, dus ik zit alleen maar met hem binnen. Naar buiten vind ik niet vertrouwd met hem en de sterke zonkracht maar ook niet vanwege het enorme temperatuurverschil. Echt vet saai! En naar buiten als hij even slaapt vind ik dan ook weer niet handig, met zweten en wordt hij wakker en ben ik onder het zweet. Zucht....

5 jaar geleden

Haha hier nog eentje! Ik betrap mezelf erop dat als ik naar mijn peuterzoon kijk ik soms wou dat ze al zo groot was! 😅 Maar ik probeer wel te genieten, want ze zijn zo kort zo klein. Alhoewel je wereldje met deze hitte nog eens extra klein wordt.

5 jaar geleden

Ik herken het helemaal en had het ook echt bij mijn eerste dat ik gewoon niks meemaakte voor mijn gevoel terwijl de hele wereld om me heen wel bewoog. En voelde me soms ook best eenzaam daarin. En schuldgevoelens omdat je heust wel van je kind houdt, enzo, maar het soms zó saai vindt. 🤭 Maar, in de wetenschap dat deze baby wel eens de laatste zou kunnen zijn, kunnen de saaie dagen me deze ronde niet lang genoeg duren. ❤️

5 jaar geleden

Op die warme dagen blijf ik ook liever binnen in de airco. Maar op andere dagen probeer ik toch wel eens buiten te komen of iets leuks te doen. Ik denk dat het ook wat afhangt van hoeveel prikkels je kleintje af kan. Ik heb echt een rustig dochtertje ( 8 weken) en kunnen haar echt overal mee naartoe nemen. Ben ik wel blij om want mentaal is het soms een heuse uitdaging om zolang thuis en binnen te zitren.

5 jaar geleden

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 😄 ben soms ook best jaloers op m’n vriend die lekker mag gaan werken 😊 maar laatst ging ik een paar uur naar een verjaardag en toen vond ik het wel weer lastig om weg te gaan 😂

5 jaar geleden

Herkenbaar..!! Door de hitte de hele dag binnen, alleen vroeg in de ochtend en later op de avond een blokje om. Door de corona ga je ook niet even te winkelen of naar vriendinnen. Het vliegt me zo nu en dan aan dat ik nog dik 2 maanden verlof heb.

5 jaar geleden

Reactie op mamavan3meiden

Ik herken het helemaal en had het ook echt bij mijn eerste dat ik gewoon ni ...
dit laatste stukje is wel ook echt zo waar!💙