19 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft al vanaf haar geboorte haast een vaste knuffel. Hier sabbelt ze ook op. Ik heb er 2 en was deze regelmatig. Ik zou het lekker laten gaan. Ze speelt ermee, knuffelt, sabbelt. Het is haar steun en toeverlaat. 100x liever een knuffel dan een speen , maar zo denk ik erover. 🙈

3 jaar geleden

De optie van gewoon zo laten vergat ik er nu bij te zetten hahha, maar dat is ook nog steeds een overweging. Ergens vind ik het zielig als hij dit nu weer moet afleren

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde alleen sabbelt ze dan aan t labeltje. Stinkt idd, zelfs na het wassen blijft t een beetje muffig. Heb t maar gelaten..

3 jaar geleden

Die van ons heeft 6 knuffels hahaha.. stinken okk.. maar hij doet het er goed op! En daardoor valt hij ook makkelijk is slaap.. lekker laten doen

3 jaar geleden

Reactie op Lbs192022

Die van ons heeft 6 knuffels hahaha.. stinken okk.. maar hij doet het er g ...
Haha jaa hij slaapt als een roos, dat wel!

3 jaar geleden

Ik zou het gewoon zo laten. Mijn oudste doet het nog steeds. Hij zoekt op die manier troost. De jongste van 10mnd doet het ook.

3 jaar geleden

Echt lekker zo laten. Onze zoon van 3 doet het nog steeds, hebben meerdere knuffels met oortjes eraan, zodat we dagelijks kunnen wisselen en wassen. Dit stelt je kindje gerust, ik zou het dus niet af pakken...

3 jaar geleden

Mag jij raden welke poes het meest gewassen wordt 😅 ze is inmiddels 2 jaar. Heeft nooit een speen gehad maar wel “poes”. Poes is inmiddels grauw van het wassen. Ik moet eerlijk zeggen: het stinkt niet. Het ruikt af en toe wel sterk naar haar en dan zeg ik weeral eens “poesje stinkt. Poes wassen”. Neem ze hem mee en gooit hem/haar hup in de wasmachine. Dat hebben we mooi aangeleerd. Het in bed laten is nog wat moeilijk. Misschien het materiaal waarvan het gemaakt is? Dat het niet stinkt. Ze sabbelt voornamelijk aan de uiteinden en die zijn nog steeds helemaal intact.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik zou hem Deze zuigbehoefte niet afnemen. Mijn dochter heeft nooit een speen gehad maar friemelt aan armpjes/oortjes of uit er soms op. Gek dat hij onfris blijft na wassen! Hier doen we dat ook. Ik doe knuffels bij haar kleding met een beetje Dettol wasaddictief en neutral en dan 4x spoelen. Ruikt fris door de Dettol.

3 jaar geleden

Onze zoon (10 maand) heeft nooit een speen gehad, vond hij maar niks. Heeft een konijn van Happy Horse, daar slaapt hij mee. Wel correctie we hebben er vier, die worden om de beurt gewassen en gewisseld. Hij heeft sabbelt op de pootjes, de armpjes en oortjes zijn niet interessant 🙈🙈 Zou het ook gewoon zo laten, zo nu en dan wassen of een paar nieuwe kopen als voorraad/ vervanging

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Leenversteeg

Onze zoon (10 maand) heeft nooit een speen gehad, vond hij maar niks. Heeft ...
Haha heb precies hetzelfde gaan ook om de beurt de was in😅smelt smelt als ie innig met zn konijn aan t knuffelen is in zn bedje heerlijk🥰 kan ik zo van genieten

3 jaar geleden

Reactie op L-Lewis

Haha heb precies hetzelfde gaan ook om de beurt de was in😅smelt smelt als ...
Precies dat! Heerlijk om hem te zien knuffelen in zijn bedje. Hij is ook heel blij als hij zijn konijn ziet, kraait en knuffelt hem plat! Soms kruipt hij rond met het pootje van het konijn in zijn mondje en neemt hij hem zo mee! Te lief en grappig🥰🥰🥰

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Leenversteeg

Precies dat! Heerlijk om hem te zien knuffelen in zijn bedje. Hij is ook h ...
Whaha jaaa als zn konijn mee naar beneden gaat sleept hij hem overal mee naar toe😍

6 maanden geleden

Hallo allemaal, mijn zoontje is nu 3,5 en sabbelt nog steeds op de pootjes van zijn happy horse knuffel. We hebben er 7 en hij krijgt elke dag een schone. Maar hij wil er niet mee stoppen. Hij kwijlt best wel en zijn voortandjes staan ook naar voren dus hij moet er echt mee stoppen. Maarr dat is makkelijker gezegd dan gedaan 🙈. Beloningen klinken in eerste instantie erg leuk maar puntje bij paaltje roept hij mee en zegt hij dat hij hem toch in zijn mondje doet en geen cadeautje wilt. De tandarts heeft inmiddels ook aangegeven dat hij ermee moet stoppen. Sabbelt jullie kleine nog op hun knuffel? Zo niet, hebben jullie tips hoe we hem zo ver kunnen krijgen te stoppen? Bedankt 🙏🏼!!!

5 maanden geleden

Reactie op patty2403

Hallo allemaal, mijn zoontje is nu 3,5 en sabbelt nog steeds op de pootjes ...
Hoi! Mijn nichtje heeft dit lang gedaan, op de oren van het happy horse knuffeltje. Ze heeft de oren er op een gegeven moment afgeknipt, zo kon ze er wel mee knuffelen en was het niet gelijk weg, maar ze kon er niet meer op sabbelen. Wellicht is dit een idee?

2 maanden geleden

Ik kwam deze topic tegen. Zoon is 8 maanden en we willen speen afleren maar hij propt de knuffel vaak in zijn mond dus dat gaat hij nog meer doen denk ik ls zijn speen weg is. Qua frisheid enzo denk ik prima, maar ik vind het eng dat hij er misschien in stikt? Of overdrijf ik nu een beetje?

2 maanden geleden

Reactie op SuRoRoSi

Ik kwam deze topic tegen. Zoon is 8 maanden en we willen speen afleren maar ...
Stikken zal echt niet gebeuren, alleen bij erg beschadigde knuffels met losse onderdelen of knuffels die niet geschikt zijn voor een baby (met kraalogen etc) Een baby ondekt met de mond, ik zou het geen probleem vinden Ons zoontje is 14 weken en is de wereld aan het ontdekken met zijn mond Ik vind het echt lief en schattig juist om te zien hoe hij nu armpjes en oortjes etc in zijn mond stopt om te sabbelen😍

2 maanden geleden

Reactie op JD21

Hoi! Mijn nichtje heeft dit lang gedaan, op de oren van het happy horse knu ...
Ik denk als mijn ouders dat bij mijn favoriete knuffel hadden gedaan ik dat ze nooit had vergeven Klinkt echt heel bruut moet ik zeggen, De oren van de favoriete knuffel van je kind af knippen, waar het aan gehecht is en als een vriendje ziet🥲😨 Of bedoel je dat je nichtje zelf de oren van haar eigen favoriete knuffel geknipt heeft? Vind ik het nog steeds best vreed klinken eigenlijk🤔

7 dagen geleden

Ik pik hier ook even op in. Zijn dit kindjes die regelmatig last hebben van oorontstekingen hierdoor? Mijn zoon doet dit ook en heeft chronisch looporen. Mijn eigen nicht deed dit als kind ook en daar waren zware oorproblematieken naar boven gekomen. Graag feedback als dat mogelijk is