17 Reacties
2 jaar geleden
Uit elkaar sinds bijna 3 weken nu.. voor mij de beste keus ooit. Ik voel mij zo opgelucht en een zoveel gelukkiger mama voor mijn meisje. Ik heb er heel lang over nagedacht voor mijn meisje maar nu toch echt de keus gemaakt.. ik vind het heel verdrietig voor haar maar daar blijft het ook bij..
2 jaar geleden
Reactie op Jhzrs
Uit elkaar sinds bijna 3 weken nu.. voor mij de beste keus ooit. Ik voel mi ...
Wat fijn om te lezen dat het daardoor beter met jou gaat! Ik snap je wat je dochter betreft, hetzelfde voel ik voor mijn zoontje, vind het zo sneu voor hem als ik de knoop echt ga doorhakken…dat is ook wat me laat twijfelen..
2 jaar geleden
Reactie op sella
Wat fijn om te lezen dat het daardoor beter met jou gaat! Ik snap je wat je ...
Heeft het bij mij ook lang laten twijfelen en heel veel pijn gedaan voor haar.. ik heb nooit gescheiden ouders voor haar gewilt.. maar haar vader piste vaak naast de pot om het netjes te houden en gaf mij weinig liefde dus ik denk niet dat zij dat voor mama geeft gewilt ook op latere leeftijd 🥰
2 jaar geleden
Ligt eraan waarom je uiy elkaar gaat. Gescheiden ouders is niet leuk, maar als er altijd spanning in huis is voelt je zoontje ook en kan hem problemen geven op latere leeftijd, omdat hij veel voelt, maar niet kan duiden waar dat vandaan komt en hoe hij erop moet reageren. Goed om dat ook mee te nemen in je overweging
2 jaar geleden
Reactie op -bonus- mama van 4
Ligt eraan waarom je uiy elkaar gaat. Gescheiden ouders is niet leuk, maar ...
Dat is wat ik zie inderdaad, dat hij steeds meer begrijpt, hij hangt dan ook aan mij als hij een discussie of een toon hoort, dat breekt mijn hart. De reden dat ik eraan denk, is omdat ik niet op de juiste manier wordt behandeld. Al langere tijd. Ik wil niet dat mijn zoon op een dag denkt dat dit normaal is. Ik werk fulltime , zorg voor het huis, zorg eigenlijk voor alles, en wordt waardeloze vrouw genoemd omdat eten was aangebrand. ( had 2 nachten niet geslapen omdat m’n kleine last heeft van z’n tanden). Mijn man werkt ook fulltime, maar daar houdt het dan ook op. Om de zoveel tijd is het raak om iets en ligt het aan mij. Ben eigenlijk op en wens m’n zoon een gezonde en gelukkige moeder. Maar ben zo bang dat hij een vader figuur gaat missen in huis.
2 jaar geleden
Reactie op sella
Dat is wat ik zie inderdaad, dat hij steeds meer begrijpt, hij hangt dan oo ...
Als ik jou zo hoor, heb je diep van binnen de keuze al gemaakt. Maar durf je de stap nog niet te zetten om voor jezelf te kiezen. Wie zegt dat hij een vaderfiguur moet gaan missen? Zijn er totaal geen andere mannelijke figuren in zijn leven? Opa, oom, vrienden?? En wie weet kom jij over een poosje een leuke nieuwe vriend tegen die heel goed de vaderfiguur in zijn leven kan vervullen. En zijn vader, blijft toch zijn vader. Wie weet gaat hij zijn rol als vader meer op zich nemen als hij daartoe verplicht wordt omdat jij er niet meer bij bent om hem te ontlasten o.i.d.
2 jaar geleden
Reactie op sella
Bedankt voor je reactie bonus mama, krijg er tranen van. Zeker iets om over ...
Neem rustig de tijd, maar weet dat als je zelf beter in je vel zit. Je zoontje zich beter kan hechten en ontwikkelen. Als je nog eens wat kwijt wil of advies nodig hebt, je weet me te vinden!
2 jaar geleden
Reactie op sella
Wat fijn om te lezen dat het daardoor beter met jou gaat! Ik snap je wat je ...
Lieve Sella,
Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat nu...!
2 jaar geleden
Lieve sella,
Wat verdrietig om te lezen dat je nogsteeds in de zelfde situatie zit, denk vooral na over jezelf en hoe moeilijk t ook is, doe wat voor jou t beste voelt, je zoontje voelt ook spanningen aan in huis, en zo te lezen in je reacties merkt hij t al en reageert erop.. denk er goed over na wat je zelf nodig hebt❤️ sterkte met je situatie xx
2 jaar geleden
Reactie op -bonus- mama van 4
Lieve Sella,
Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat nu...!
Hey lieve bonus mama van 4, lief dat je het vraagt ! We hebben een tijdje terug afstand genomen van elkaar een aantal dagen en erna gepraat wat te doen , we hebben uiteindelijk het besluit genomen om aan relatietherapie te beginnen. Voor elkaar en voor de kleine, hopelijk zal het onze situatie helpen.
2 jaar geleden
Spookt ook door mijn hoofd. We zijn wel niet getrouwd maar ik moet alles alleen doen thuis en met de kleine. Heb eigenlijk al wel besloten dat uit elkaar gaan beter voor mij zou zijn maar wat me zo doet twijfelen is we hebben een huis, 2 katten, hond en kind samen. Ik kan niet zomaar alleen iets huren en dan moet ik mijn kind gaan afgeven voor een week of wat de regeling ook is. We hebben al alles geprobeerd, therapie, paar weken niet bij elkaar wonen, lijstjes met taken ophangen, niets helpt. Ik voel me elke dag slecht in mijn vel
2 jaar geleden
Reactie op Indrah
Spookt ook door mijn hoofd. We zijn wel niet getrouwd maar ik moet alles al ...
Lieve Indrah, wat spijtig dit te lezen 😢😢 ! Ik voel zo erg met je mee met wat je aangeeft…al die zorgen heb ik ook, zoals het afgeven van je kindje inderdaad wat de regeling ook wordt…heeft ook relatietherapie niet geholpen? Het is erg slopend om je iedere dag slecht te voelen enn er nog moeten zijn voor je kindje ! Heb je een netwerk ? Vriendinnen of familie waarmee je kan praten ? Al is het om de dag niet alleen te hoeven spenderen, tot je je iets beter voelt. Heel veel sterkte toegewenst ❤️
2 jaar geleden
Reactie op sella
Lieve Indrah, wat spijtig dit te lezen 😢😢 ! Ik voel zo erg met je mee met ...
Nee we gaan al enkele jaren in therapie maar nu helpt het niet meer. En ik merk dat mijn gevoel naar hem toe gewoon weg is. Dubbel want ik wil voor ons zoontje echt een gezinnetje kunnen zijn. Maar mijn ouders zijn naar mijn gevoel ook maar samen gebleven voor de kinderen en er was altijd ruzie. Dat wil ik ook niet. Kan echt de knoop niet doorhakken.. zo frustrerend