12 Reacties

5 jaar geleden

Misschien ook krampjes? Onze dochter heeft hier ook last van en merk dat het bij haar echt krampjes zijn

5 jaar geleden

Hai hai. Heel herkenbaar. Soms ruiken de scheetjes ook echt flink. Onze kleine meid heeft ook moeite met poepen. Met de beentjes fiets bewegingen maken en rond haar naveltje met twee vingers met de klok mee masseren helpt ook goed. Langzaam maar zeker gaat het steeds beter met de ontlasting.

5 jaar geleden

Hier ook! Buik op buik en wiebelen ondertussen, tutten, en heb nu net Kipkep kussentje gekocht! Massage doe ik ook elke ochtend en soms 鈥榮 avonds. Zo is het goed te doen hier ...

5 jaar geleden

Deze aanschaffen als je kindje moeite heeft met ontlasting of iets

5 jaar geleden

Mijn kleintje is 10 weken en voor mijn gevoel hoe beter ze boert, hoe minder krampjes. Wat helpt bij de krampjes is fiets bewegingen maken met de beentjes, zoals al genoemd :) geef je borstvoeding of flesvoeding? Met borstvoeding kan het komen na bepaald eten, dat merkte ik zelf. Ik ben met mijn kleintje bij de osteopaat geweest, door andere dingen (pittige bevalling en klem liggen met het hoofdje). Ze kon ook niet boeren en eigenlijk ook niet spugen. Na een behandeling van de osteopaat lukte dit wel! Dus misschien kan een bezoekje aan een osteopaat ook helpen. Ik zou het iedereen aanraden!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Sammiejj91

Hai hai. Heel herkenbaar. Soms ruiken de scheetjes ook echt flink. Onze kl ...
Bedankt voor de tip het fietsen met de beentjes schijnt een beetje verlichting te geven....

5 jaar geleden

Wij hadden hier ook een slechte boerder, nu doen we hem 'over de knie' en dan met z'n hoofd goed omhoog en boert hij een stuk beter! Wie weet helpt dat bij jullie ook?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Charmant

Mijn kleintje is 10 weken en voor mijn gevoel hoe beter ze boert, hoe minde ...
Ik geef nu flesvoeding, met borstvoeding had ze de krampjes/scheten bijna niet... Misschien toch maar een bezoek aan de osteopaat brengen hoorde wel meer moeders hier positief over..

5 jaar geleden

Bij ons helpen de cinababy druppels van vsm erg goed voor boeren, scheetjes laten en poepen.

5 jaar geleden

Hier ook. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ze wat last had van verstopping. Het zag er zo sneu uit als ze last had. Elektrolyten van de huisarts gehad, daarna wat flinke krampjes maar heb een dag later 2 overvolle luiers ontlasting gehad. Nu overgestapt van voeding naar de omneo. Even kijken hoe dat gaat.

VRIEND

5 jaar geleden

Ach zo zielig. Hier heeft ze dat af en toe. Dan voel ik mij schuldig dat ze niet goed geboert heeft. Daarna leg ik haar meestal aan (bv werkt laxerend), dan volgt er een orkest in haar luier en een minuut later is ze weer rustig en tevreden馃槉

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Ach zo zielig. Hier heeft ze dat af en toe. Dan voel ik mij schuldig dat ze ...
Wat de reis ja, ook hier doen we eerst een riedeltje om te kijken of het lukt. Enkeltjes pakken en beentjes ronddraaien met de klok mee, dan fietsen, daarna heel licht buigen en daarna licht strekken. Dit herhalen en maak er een soort liedje van en dat verlicht hier ook!